עסקים מקומיים פרדס חנה כרכור

סיור מקצועי של נציגות משרד התיירות בפרדס חנה כרכור

השבוע אירחו ראש המועצה, יוני חכימי ומ"מ וסגנו עו"ד אייל כגן סיור מקצועי  של נציגות משרד התיירות במגוון מוקדים תיירותיים במושבה, לצד זאת התקיימה פגישה מוצלחת בירושלים עם צוות אגף תשתיות במשרד התיירות לגיוס משאבים לקידום תחום התיירות במושבה.

השבוע התקיים סיור מקצועי וייחודי לנציגות משרד התיירות בהובלת ראש המועצה, מ"מ וסגנו מנכ"לית המועצה, יחד עם צמרת משרד התיירות. הסיור התמקד בחשיפת המוקדים התיירותיים הייחודיים במושבה.

פרדס חנה כרכור שהפכה לבירת האמנות והתרבות האזורית זאת בשל כך שהיא מציעה למבקרים חוויה ייחודית במגוון תחומים. מהקולינריה המגוונת והעשירה, דרך אמנות מקומית, ועד לאירועים תרבותיים המתקיימים לאורך השנה. במהלך הסיור, ביקרו המשתתפים במסעדות מקומיות, גלריות לאומנות, בתי יוצרים, מבשלת בירה "שבט" שהציגו את מרכולתם התיירותית.

המועצה רואה בתיירות לא רק כתחום כלכלי- תיירותי, אלא גם כדרך לחזק את הקשרים החברתיים והקהילתיים ביישוב. חיבור העסקים והקהילה הוא אבן יסוד במדיניות ראש המועצה יוני חכימי ומ"מ וסגנו אייל כגן שמטרתם לקדם את החיים הקהילתיים בפרדס חנה כרכור, לחזק את תחושת השייכות של כלל הקהילות ולחשוף את הייחודיות של קהילות היישוב הן בפני התושבים והן בפני המבקרים.

ראש המועצה, יוני חכימי הדגיש בפני צמרת משרד התיירות את חשיבות קידום התיירות ביישוב וציין: "פרדס חנה כרכור מציעה חוויה יוצאת דופן למבקרים, אין יישוב דומה לנו בארץ כולה. היישוב שלנו מאחד בתוכו אוכלוסיות מגוונות וסביבה ייחודית ברמה הארצית. קידום התיירות יחזק את התיירנים ואת העסקים המקומיים שלנו ויחשוף את המבקרים בפני המושבה המיוחדת שלנו".

כזכור, בשבועות האחרונים התקיימה פגישת עבודה עם מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר וצוותו המקצועי. בפגישה הציגו ראש המועצה, יוני חכימי ומ"מ וסגנו עו"ד אייל כגן, סגן ראש המועצה עו"ד אביעד סיני ומנכ"לית המועצה קרן ז'אנו את חזון התיירות למושבה. בהמשך לפגישה זו ולסיור שנערך השבוע, מ"מ וסגן ראש המועצה עו"ד אייל כגן מנכ"ל נפגש בירושלים עם צוות אגף תשתיות במשרד התיירות במטרה לגייס משאבים כספיים למימוש תכניות העבודה שיתמכו במהלך היישובי לקידום התיירות. 

מ"מ וסגן ראש המועצה אייל כגן ציין כי: "סיימנו פגישה מצוינת בירושלים והצגנו חלק מהצרכים של היישוב בתחום התיירות לטובת גיוס משאבים שיסיעו בידנו לממש את תכניות התיירות ביישוב ולהפוך את פרדס חנה כרכור לאבן שואבת לתיירים בזכות הייחודיות שלנו.

 

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

מבט אל מקומי פרדס חנה כרכור תרבות ופנאי

הפרכוריאדע הראשונה

ביום שישי יצאה לדרך הפרכוריאדע, העדלאידע הראשונה של פרדס חנה כרכור, שעמדה בסימן המיחזור. היה שמח וצבעוני
צמיחה אישית
עסקים מקומיים

חרות לא רק בפסח

האביב הוא הזדמנות מצוינת לקבל החלטה לסיים את תקופת העבדות האישית שלנו ולהביא לחיינו שפע ואהבה