חברה וקהילה

אירוע בר\בת מצווה שמרגש כל פעם מחדש

 

אירוע בר בת מצווה שארגן בירושלים וועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון לילדי נפגעי פעולות האיבה. צילום- יוסי וייס

ועד עובדי חברת חשמל מחוז צפון, בראשותו של יעקב דבידה קיים בשיתוף עם הנהלת החברה וארגון נפגעי פעולות האיבה, אירוע בר/בת מצווה ברחבת הכותל המערבי בירושלים לילדי נפגעי פעולות האיבה ביחד עם בני משפחותיהם בירושלים ובהמשך, קבלת פנים בבית הנשיא ומפגש עם נשיא המדינה ראובן ריבלין

כמיטב המסורת. הוועד הצפוני של עובדי חברת החשמל התגייס כמידי שנה וקיים אירוע בר/ בת המצווה השנתי לכ- 70 ילדיי המשפחות נפגעות פעולות איבה, בנוכחות הרבנים הראשיים לישראל. את הטקס הנחה שדרן הרדיו ירון אילן ומקהלת חברת החשמל הנעימה את זמנם של המשפחות והמשתתפים.

את הטקס אירגן וליווה חבר המזכירות הארצית רפי בנבניסטי בליווי נציג ההנהלה דוד בניטה. יו"ר ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון יעקב דבידה שלח את ברכתו לילדי המצווה ובירך על הקשר רב השנים בין הארגון לחברת החשמל ועל היוזמה למען אותם ילדים שנפגעו בפעולות איבה.

בהמשך היום התקיים סיור בחברת החשמל במחוז ירושלים ושם נערכה ארוחת צהריים משותפת חגיגית בהשתתפות שר התשתיות יובל שטייניץ ומנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך, כאשר הילדים והמשפחות קיבלו שי צנוע מתנת ועד העובדים. משם המשיכו המשפחות לבית הנשיא, למפגש עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין ובנוכחות שר הרווחה והשירותים החברתיים חיים כץ ומנכ"ל הביטוח הלאומי, שלמה מור יוסף.

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

קול הדורות
חברה וקהילה

קול הדורות

מיזם חברתי שבמסגרתו צעירים וקשישים פועלים יחד לחיזוק מעמד הקשישים תוך חיזוק הקשר הבין דורי
חברה וקהילה חדרה

מצווה של בר מצווה

במסגרת יום המעשים הטובים ארגנה עיריית חדרה, בסיוע של תורמים רבים, בר מצווה לילדים ממשפחות רווחה