חדרה נדל"ן

בתי קולנוע של "גלובוס מקס" מגיעים לחדרה

 

לחיצת יד לאחר החתימה. גנדלמן עם תורג'מן וקפלן צילום: דוברות

ראש עיריית צביקה גנדלמן, הבעלים של "גלובוס מקס" דייויד קפלן, ומנכ"ל "אמירי זיכרון יעקב בע"מ" עודד תורג'מן, חתמו על הסכם להקמת מתחם בתי קולנוע של רשת "גלובוס מקס", שייפתח במרכז המסחרי "מול החוף" הנבנה בימים אלה באנרג'י פארק.

מעמד החתימה התקיים כשבוע בלבד לאחר שהוועדה המקומית לתכנון ובנייה, שבראשה עומד ראש העיר גנדלמן, אישרה תוספת קומה במרכז המסחרי, שתהיה מיועדת לאולמות קולנוע והסעדה.

מדובר בשטח גדול המשתרע על כ-4,000 מ"ר ויכלול כ-1,600 מושבים ב-12 אולמות קולנוע, ביניהם 6 גלריות VIP וטרקלין הסבה. מתחם בתי הקולנוע מחובר לאזור הסעדה שיעניק שירות לבאי האולמות ויהיה תחום בקירות זכוכית.

ירידה מקומת הקולנוע וההסעדה אל קומות המסחר תביא את באי האולמות אל המתחם הראשי, הכולל חנויות, בתי קפה ואטרקציות המייחדות את המרכז המסחרי.

דייויד קפלן אמר במעמד החתימה כי, "גלובוס מקס" לקחו שטח גדול מתוך ידיעה שמדובר במיקום בעל יתרונות רבים, של נגישות, נצפות, ושל פוטנציאל צופים גדול מכל יישובי הסביבה.

מלבד הקרנת סרטים צפויים להתקיים באולמות הקולנוע גם הופעות של זמרים, סטנדאפיסטים ואמנים אחרים. בנוסף, מבנה האולמות יתאים גם לכנסים ולאירועים של חברות גדולות, מה שצפוי למשוך קהל נוסף למתחם.

ל"גלובוס מקס" 11 מתחמים של בתי קולנוע ומתחמי בידור ובילוי, ו-9 מתחמים נוספים מוקמים במקומות מובילים בארץ.

מתחם "מול החוף" נמצא בתהליך בנייה. לדברי עודד תורג'מן, הצפי לפתיחתו כולל אולמות הקולנוע הוא עד סוף 2017.

"מול החוף" ישתרע על שטח של 40 אלף מ"ר, שעליו מתוכנן מרכז קניות ייחודי וגדול בהיקפו וכן בנייני  משרדים. הפרויקט, המתוכנן על פי עקרונות הבנייה הירוקה, נבנה כקניון דו-קומתי פתוח המקיף מגרשי חנייה ומשלב מרכז קניות ובילוי. עיצובו ייחודי ויש לו נצפות גבוהה מכביש החוף וכן נגישות מצוינת לעיר.

לדברי ראש העיר צביקה גנדלמן, "המתחם המסחרי הולך ומוקם באנרג'י פארק, והבאים בכביש החוף יכולים לראות היטב את המנופים בעבודה. פתיחת בתי קולנוע במרכז המסחרי היא בשורה לתושבי חדרה, שאין כמעט יום שאינם שואלים אותי למה אין קולנוע בעיר.  אני שמח שבגלובוס מקס הכירו בפוטנציאל האדיר של חדרה כעיר מחוז ליישובים רבים, המונים ביחד מאות אלפי תושבים. עובדה זו, לצד הפיתוח במערב העיר שצפוי להוסיף עשרות אלפי תושבים חדשים לחדרה, מגבירה את הפוטנציאל של חדרה כעיר בעלת היצע תרבותי מגוון. פתיחתם של בתי קולנוע במקום כה נגיש בחדרה, אכן ירחיב את אפשרויות הבילוי והתרבות המוצעות לרווחתם והנאתם של תושבי העיר והסביבה".

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

נדל"ן

טיפים למציאת מתווך

לפני שאתם חותמים על חוזה עם מתווך כדאי שתבדקו מספר דברים
נדל"ן

כמה עולה נסיעה באוטובוס?

תושבי הפריפריה משלמים עד 230% יותר לקילומטר עבור נסיעה בתחבורה הציבורית לעומת תושבי המרכז
ניתן ליצור איתנו קשר בערוצים הבאים