חברה וקהילה חדרה

מצווה של בר מצווה

במסגרת יום המעשים הטובים ארגנה עיריית חדרה בר מצווה לילדים ממשפחות רווחה. את האירוע יזם אגף פניות הציבור, בראשות יהודית אסולין, שפנה אל משפחות הרשומות באגף הרווחה וכן אל תורמים שהתגייסו ותרמו טלית ותפילין, ביגוד, שעוני יד, עלייה לכותל וטיול לירושלים, ועוד.

unnamed19-300x200 מצווה של בר מצווה

האירוע המרגש החל בתפילה חגיגית בבית כנסת "כתר תורה", בשכונת ניסן, בהובלת הרב ברוך בוקרה (עובד אגף פניות הציבור), שגם הכין את הנערים לבר המצווה, הקריאה בתורה ומושגי יסוד ביהדות. בהמשך פרצו החוגגים בריקודים לצלילי שירתו ונגינתו של הפייטן והחזן יוני נחום, שהופיע בהתנדבות.

הילדים ומשפחותיהם לא הסתירו את התרגשותם. אחת האימהות סיפרה שפרצה בבכי לפני מספר שבועות כי לא ידעה כיצד תחגוג לבנה בר מצווה. היא התפללה לאלוהים שישלח עזרה, וזמן קצר לאחר מכן קיבלה את הטלפון מעיריית חדרה שבישר לה על אירוע בר המצווה שהעירייה מארגנת.

ראש העיר, צביקה גנדלמן, בירך את הילדים ואת הוריהם, וקולו נחנק מדמעות כאשר סיפר על אדם מבוגר שניגש אליו, הודה לו בחום ואמר "גם אני הייתי ילד כזה, אבל אני לא זכיתי שמישהו ידאג לי כך".

unnamed25-300x226 מצווה של בר מצווה

גנדלמן העניק שי לכל ילד והודה לתורמים, שחלקם הגיעו מבלי להזדהות לשמוח בשמחת הילדים. באולם הסמוך לאולם התפילה התכבדו חתני בר המצווה ובני משפחותיהם בסעודת מצווה סביב שולחנות מלאי כל טוב.

בתום האירוע בישר גנדלמן, כי בעקבות השמחה שהוא רואה על פני הילדים ועל פני בני משפחותיהם, וההתרגשות הניכרת על פני התורמים, גמלה בליבו החלטה לארגן בר מצווה לילדי רווחה מדי שנה.

האירוע התקיים כחלק מפעילות העירייה במסגרת יום המעשים הטובים 2015, אשר יצוין בחדרה בשורה של פעילויות התנדבותיות.

 

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

קול הדורות
חברה וקהילה

קול הדורות

מיזם חברתי שבמסגרתו צעירים וקשישים פועלים יחד לחיזוק מעמד הקשישים תוך חיזוק הקשר הבין דורי
בריאות וספורט חדרה

הילד היפראקטיבי? תנסו אומנויות לחימה

האימונים משפרים את יכולותיהם של הילדים בכל תחומי החיים, ובעיקר בבניית ביטחון עצמי ובחיזוק המוטיבציה בלימודים