קבוצת BBB במהלך למען שמירה על איכות הסביבה
למען שמירה על איכות הסביבה רשתות BBB ומוזס מפסיקות את השימוש בפלייסמטים המונחים על השולחנות, מצמצמות את תפריטי הנייר ומפחיתות שימוש בקשיות שתיה
אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי הקבוצה: "זהו צעד ראשון אך משמעותי של מהלך ירוק רחב אותו נקיים במסעדות הקבוצה, וזאת במטרה לסייע בצמצום הפגיעה בכדור הארץ ושמירה על איכות הסביבה"
קבוצת BBB, הכוללת את רשתות מסעדות ההמבורגר BBB, בורגרים ומוזס, מצהירה בימים אלה על נטילת אחריות חברתית תאגידית ויוצאת במהלך ראשון אקולוגי ירוק, במסגרתו מפסיקה את השימוש בפלייסמטים המונחים על השולחנות בכל המסעדות של רשתות BBB ומוזס.
מנהלי החברה ציינו כי זוהי ירית הפתיחה וצפויים צעדים נוספים, דוגמת צמצום תפריטי הנייר ברשת BBB ומעבר לתפריטים דיגיטליים, צימצום השימוש בקשיות שתייה מפלסטיק בכל מסעדות הקבוצה, ועוד.
אהובה תורג'מן מבעלי ומנכ"ל קבוצת BBB מסרה: קבוצת BBB נחשבת כיום לגדולה ולמובילה בישראל, וככזו, אנו מודעים לאחריות החברתית והתאגידית לאמץ את נושא הקיימות כגישה ניהולית, המשתלבת באסטרטגיה העסקית וההשפעות החברתיות, הסביבתיות והכלכליות של פעילות למען איכות הסביבה".
לדבריה: "המטרה בשלב הראשון לצמצם משמעותית את צריכת החומרים שאינם מתכלים, ואחריו יבואו צעדים נוספים, שאת חלקם ניתן כבר להתחיל ולראות בשלושת הרשתות המשתייכות לקבוצה."
עם הפסקת השימוש בפלייסמטים, מצטרפת קבוצת BBB למאות בתי קפה ומסעדות ברחבי העולם אשר החליטו להילחם בזיהום הנוצר כתוצאה משימוש במוצרים שאינם מתכלים ולהפוך לירוקים יותר, אשר שמירה על כדור הארץ והצלתו עומדים בראש מעייניהם.
קבוצת BBB נמצאת בבעלות אנשי העסקים רון שולמן, ירון ישראל, טל יתום, שגיב אברמסון ואהובה תורג'מן המשמשת גם כמנכ"לית. הקבוצה מנהלת בשיטת הזכיינות את רשתות מסעדות ההמבורגרים BBB, מוזס ובורגרים. סה"כ מפעילה הקבוצה כ- 100 מסעדות ברחבי הארץ.