השוק הסיני נפתח בפני ישראלים
למכור ל-380 מיליון צרכנים חדשים ישירות מישראל
תושבי סין הפכו למובילים בעולם בהיקף הרכישות מאתרי קניות עם 380 מיליון צרכנים הרוכשים מוצרים מחו"ל ביותר מ- 600 מיליארד דולר בשנה.
כדי להנות מכח הקניה הגדל ולהקים חנות אינטרנטית בסין משווקים נדרשים להחזיק בחשבון בנק מקומי בתוך סין לקבלת כספים, אחרת העסקה תכלול המרות מטבע שמייקרות את העסקה לצדדים והופכות אותה לעיתים לבלתי כדאית.
חברת Payoneer משיקה שירות חדש הפותח את סין לסוחר הישראלי ומאפשר קבלת כספים ישירות לחשבון של המוכר ומשיכתם בשקלים, מה שהופך את המסחר בסין לנגיש ומשתלם עבור ישראלים.
לדברי אייל מולדובן, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב Payoneer: "ישראלים מצטיינים בלקנות בסין ולמכור בארה"ב. התרגלנו לראות את סין כשוק שרק רוכשים ממנו, אך לפי התחזיות היקף הסחר האלקטרוני בסין צפוי להגיע לטריליון דולר בשנת 2019. לכן מומלץ לסוחרים ברשת לשנות תפיסה ולראות את סין כיעד למכירות כפי שאנו תופסים את השווקים בארה"ב ואירופה."
לקונים הסינים יש חיבה למוצרים מתוצרת חוץ, לכן ניהול חנות אינטרנטית בפלטפורמה בינלאומית כמו אמזון צ'יינה נתפסת כבמה המחברת אותם עם סוחרים מקצוות שונים של העולם, זאת בהשוואה לאתרים סינים כמו עליבאבא שם ההיצע מוכר יותר לקונה המקומי.