נדל"ן

מתנות מעוצבות

unnamed45-300x286 מתנות מעוצבות
דבשיה מעוצבת. 60 ₪. צילום: אסף לוי
unnamed113-300x235 מתנות מעוצבות
סטנד לשופר. צילום: אורן דאי
החגים כבר בפתח ואיתם קדחת קניית המתנות. "ואהבת" – רשת חנויות המתמחה בפריטי מסורת, קודש ואומנות מעוצבים מציעה לכבוד החגים מגוון מתנות מעשה ידיהם של אומנים ישראלים, המתאפיינת בצבעוניות ססגונית, עם הדפסים המאפיינים את החגים.

בין היתר מוצעים מגוון פריטים מעוצבים עם הדפסי פרחים, תפוחים ורימונים, בגוונים המכניסים הביתה אוירה חגיגית ונעימה, בהם ניתן לעצב ולקשט את שולחן החג בכלי הגשה ומוצרי טקסטיל, בעיטורים ייחודים מרהיבים וצבעוניים, הנותנים תחושת התחדשות ושמחה.

ניתן למצוא מגוון רחב של כלי הגשה עם הדפסי רימונים של האומנית דורית קליין – דורית יודאיקה. סדרת מוצרי יודאיקה וכלי נוי המאופיינים בצבעוניותם הססגונית, המביאים יופי לשולחן החג, של האומנית לילי שוחט. האומן יאיר עמנואל מציע פריטי טקסטיל של רקמות יד, אפליקציה במשי פראי, ציורים על עץ וזכוכית, ציור על משי ועיצובי מתכת שונים. בנוסף, ניתן למצוא פריטי קרמיקה שימושיים וחפצי יודאיקה, עם שילוב של טקסטים מהכתובים של האומנית מיכל בן יוסף.

כמו כן, ניתן למצוא מגוון פריטים מעוצבים כמו: דבשיות בצורת רימון, נרות מעוצבים בצורת רימונים ותפוחים, פמוטים, גביעי יין, כיסוי לחלות, קערות הגשה מעוצבות, שופרות, חפצי אומנות יהודית, ספרים, מזוזות, טליתות ועוד.

unnamed23-231x300 מתנות מעוצבות
פמוטים בזהב משובץ. מחיר: 339 ש"ח. צילום: פיני הירשברג

לקראת החגים תערוך הרשת שולחן חג מעוצב בסניפיה ותעניק טיפים לעריכת השולחן.

מחירים: החל מ-50 ₪ ועד 600 ₪.

 

 

 

 

 

"pe’pe’ אומנות מעץ ", המתמחים באומנות ויצירה מעץ טבעי, מציגים קולקציה חגיגית חדשה לכבוד החגים בעיצובו של האומן הצרפתי ג'אן פייר גדג' הידוע בכינויו Pe'pe'. כל הפריטים נעשו בעבודת יד ומעץ טבעי בטקסטורות שונות.

אחרי 40 שנות נגרות בחר Pe'pe', בשעות הפנאי והפנסיה, להקים סטודיו קומפקטי ומאובזר בחצר ביתו שבגן-יבנה, ולייצר מוצרים ואקססוריז לעיצוב הבית בעבודת יד ומעץ מלא, שהם גם פונקציונליים וגם נאים. העיצובים כוללים: קערות, כותש תבלינים, צלחות הגשה, כוסות יין, כלי קיבול, פמוטים, וזות ועוד. הפיסול נעשה באמצעים טכנולוגיים חדישים, חריטה, גילוף עץ ועבודת יד קפדנית מחומרי העץ בלבד.

unnamed114-300x214 מתנות מעוצבות
קערות הגשה. צילום: יוני רייף
Pe'pe' מציע פריטים שימושיים ואיכותיים המתאימים לשימוש אישי וקישוט הבית או כמתנה ייחודית למשפחה וחברים.

ניתן לרכוש גם בהזמנה אישית מוצרים לפי מידות, אפשרות למשלוח עד הבית.

 להזמנות: 053-2318308

בפייסבוק     Pepe Wood Art

 

 

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

נדל"ן

טיפים למציאת מתווך

לפני שאתם חותמים על חוזה עם מתווך כדאי שתבדקו מספר דברים
נדל"ן

כמה עולה נסיעה באוטובוס?

תושבי הפריפריה משלמים עד 230% יותר לקילומטר עבור נסיעה בתחבורה הציבורית לעומת תושבי המרכז
ניתן ליצור איתנו קשר בערוצים הבאים