מנשה עסקים מקומיים

מתכנתת את התת מודע

מאת מיה ישראלי

נהוג לחשוב שכדי לעשות מהפך באמצע החיים בתחום הקריירה צריך הרבה אומץ. אבל כאשר הולכים אחרי הלב, מה שנקרא הגשמת הייעוד, הדברים כמו קורים מעצמם בלי להתאמץ יותר מדי, כי בדרך כלל הפחדים שלנו מנהלים אותנו ומונעים מאיתנו הגשמת חלומות.

מהפך שכזה חוותה ויקי בר מקציר שמטפלת ומלמדת את שיטת התטא הילינג. היא התפטרה מעבודתה כשכירה, הפכה לעצמאית ופתחה את "מגדלאור" בקריית האומנים בקציר – מרכז טיפולים שמעוצב באווירה ביתית חמה עם ספות וכורסאות, מקום שמתאים להעברת טיפולים וגם למפגשים עסקיים וחברתיים.

4474-300x225 מתכנתת את התת מודע
החלפת טיפולים במהלך קורס

בעקבות התטא הילינג, היא מספרת שחייה השתנו בכל התחומים והיא שמחה להעביר את הידע שרכשה לאנשים נוספים שרוצים להעצים את חייהם, וגם לעזור לאנשים שחווים קשיים בתחומים שונים. לדבריה, בטיפול קצר וממוקד ניתן לשנות דפוסי מחשבה שמעכבים אותנו לממש את עצמנו.

אפרופו מימוש עצמי, ויקי עבדה במשך שנים כמנהלת חשבונות במכללה האקדמית נתניה, רק היא והמחשב, "כדי להיות כמה שפחות בקשר עם אנשים, כי הייתי ביישנית וחסרת ביטחון", לדבריה. העבודה כאילו הייתה "תפורה" עליה, כי היא אוהבת סדר ודיוק, ואכן היא התמידה בה 15 שנה. כנראה שהייתה ממשיכה בה עד היום, אלא שלפני 8 שנים לאחר שנפרדה מבעלה הלכה לנומרולוג שאמר לה שהייעוד שלה לטפל באנשים בכלל ולעסוק בהעצמת נשים בפרט.

ויקי שמעה, לא ממש התחברה לנאמר (לא ממש אהבה לעבוד עם אנשים), והחליטה ללמוד להיות חוקרת פרטית. מה לעשות שוב הפרקטיות ניצחה. אלא שבעקבות עוד כמה ייעוצים של מיסטיקנים למיניהם שחזרו על כך שאינה מממשת את ייעודה היא החליטה ללמוד נומרולוגיה, "כי מתעסקים עם מספרים, ויש בזה את הסדר והדיוק שאני אוהבת". כבר בפתיחת הקורס המורה אמר לה: "את מייעצת כל הזמן והייעוד שלך הוא להיות מורה להעביר מסרים".

87854-300x225 מתכנתת את התת מודע
קורס בתטא הילינג

לאחר שסיימה את קורס הנומרולוגיה, לפני 4 שנים, התחילה לפתוח מפות לאנשים. הייתה מכינה מפה מפורטת ושולחת במייל, אם היו שאלות ענתה בטלפון. "אנשים נדהמו מכמות המידע שקיבלו מהמפה שהכנתי להם".

יחד עם זאת, חיפשה עוד תחום טיפולי כדי לעזור לאנשים לממש את הפוטנציאל שלהם ולמדה טארוט. לקראת סוף הלימודים הגיעה במקרה לתטא הילינג. "חברה מהפייסבוק שאלה אם אני רוצה מסר מהתטא ובאותו ערב הגעתי אליה לטיפול. בעקבות הטיפול הרגשתי הרגשת רוגע כזו שהפסקתי לקחת כדורים להפחתת מחשבות טורדניות שנהגתי לקחת".

בעקבות החוויה העוצמתית שחוותה החליטה שזה הדבר שהיא רוצה ללמוד ולעסוק בו. היא למדה קורס יסוד וקורס מתקדם ובסיומם התחילה לטפל באנשים. כשנה לאחר מכן למדה קורס מורים אצל הגורו של התטא הילינג – ויאנה סטייבל, מייסדת השיטה, שהגיעה לארץ להכשיר מורים לשיטתה.

לאחר שלמדה סדרה של קורסים יש לויקי תעודת מאסטר בתטא הילינג והיא מוסמכת ללמד 5 קורסים: יסוד, מתקדם, הגשמה ושפע, אנטומיה אינטואיטיבית וילדי קשת – קורס לילדים והורים שמלמ12487-282x300 מתכנתת את התת מודעד איך להתחבר ליכולות האינטואיטיביות שיש בנו.

בזכות התטא הילינג התפטרה ויקי לפני כמעט שנתיים מעבודתה במכללה לעיניהם המשתהות של חבריה שלא האמינו שתעז לעשות את הצעד, ומאז כך היא מעידה, חייה השתנו: "התטא עזר לי בירידה במשקל וקידם את הנושא הזוגי. בעצם כל תחומי החיים שלי השתדרגו".

קצת על שיטת התטא הילינג. תטא הוא אחד הגלים במוח שמופיע בתחילת חלום. זהו גם התדר של היפנוזה. מתברר, שכשמאיטים את המוח לתדר תטא ניתן להגיע בקלות אל התת מודע, שבעצם מנהל לנו את החיים, ולשנות אמנות ודפוסים שנטועים בנו ומעכבים ומגבילים אותנו בלי שאנחנו בכלל מודעים לכך. ברגע שמשנים אמונות משתנה המציאות.

לפי התטא הגוף שלנו בנוי בעצם כמו מחשב. בכל תא מאוכסנים הזיכרונות, האמונות והדפוסים שלנו. כך שבקלות ניתן להתקין תוכנות חדשות של ידע או למחוק עניינים שמעכבים אותנו. דוגמאות לאמונות חוסמות:

אמונה מעכבת בתחום הזוגיות: "כשאני בזוגיות אני מאבדת את החופש שלי". נחליף ב: האם את רוצה לדעת שזה אפשרי עבורך, ואיך זה מרגיש, ליצור זוגיות שלמה ומלאה שבה החופש האישי שלך נשמר.

אמונת מעכבת בתחום הכלכלי: "כסף מגיע רק בעבודה קשה". נחליף ב: האם אתה רוצה לדעת איך ואיך זה מרגיש להרוויח כסף בקלות ובפשטות מתוך עבודה כייפית ומהנה.

22545-300x169 מתכנתת את התת מודע
בדיקת שריר

לדברי ויקי, בטיפול אחד של תטא הילינג ניתן להגיע לתובנות עמוקות – רוחניות ומעשיות. מדובר בטיפול תכליתי וממוקד וגם התוצאות מיידיות. "היופי של השיטה, אפשר גם בטלפון, שכל אחד יכול לזמן לחייו את הדברים שהוא רוצה – זוגיות, שפע, קריירה ועוד". בנוסף לתטא, ויקי מטפלת בטכניקות נוספות, כמו ריקול – שיטה להיזכר במה שקרה, ואקסס בארס – טיפול אנרגטי.

השם "מגדלאור" שבחרה ויקי למרכז שהקימה מורה על הייעוד שלה – מורה דרך. "יחד נאיר את דרכך. כל התהליך מתבצע ביחד – למטופל חלק פעיל בטיפול".

מלבד טיפולים וקורסים של תטא הילינג מה את עוד מתכננת לעשות במגדלאור?

"אני רוצה לעשות במקום שיתופי פעולה, כשהמטרה היא לעשות פעילות מעצימה. מתכננת סדנא משולבת של תטא ונומרולוגיה, למי שמחפש להעשיר את הידע שלו. יש במקום גם חדר טיפולים מאובזר למטפלים שמחפשים מקום רגוע להעברת טיפולים. מתכננת במקום גם מפגשים חברתיים ועסקיים".

 

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

צמיחה אישית
עסקים מקומיים

חרות לא רק בפסח

האביב הוא הזדמנות מצוינת לקבל החלטה לסיים את תקופת העבדות האישית שלנו ולהביא לחיינו שפע ואהבה
עסקים מקומיים

הדרכה וליווי נהגים צעירים

נהג מנוסה שיסע עם הילד שלכם ותוך כדי גם ידריך אותו לנהיגה נכונה ובטיחותית - יזמות עיסקית מחוץ לקופסא!
ניתן ליצור איתנו קשר בערוצים הבאים