איך משווקים עסק הוליסטי?
באיזור ישנם עסקים רבים בתחום הרפואה האלטרנטיבית, מטפלים, רוחניות וגם לאנשי טיפול מהתחום הריגשי-נפשי. השיווק של עסקים מתחום זה לא פשוט, השוק מוצף ולא פעם אנשי הרוח לא ממש מתחברים למושגי השיווק או הפקת רווח. בשביל זה בדיוק מיכל שרון יועצת שיווקית ובעלת ניסיון בעולם המטפלים יוצאת עם סדנה חדשה שבאה לעשות סדר.
מיכל מספרת על הסדנה החדשה: הסדנה "טיפול בבידול", נוצרה במיוחד למטפלים מתוך ההכרות האישית שלי עם השטח ומהידיעה שמטפלים הם בעלי עסק ששונים מכל בעל עסק אחר.
מהכרותי את השטח אני יודעת כמה קשה למטפלים ליצור בידול לעסק שלהם ודווקא הם שהכי צריכים לא מסוגלים לעשות את זה. למה? כי הם כל הזמן לומדים, מוסיפים עוד לימודי תעודה ועוד השתלמות ועוד תואר, כל הזמן עם הפנים קדימה מבחינה מקצועית ואז כששואלים אותם מי הקהל שלהם הם אומרים כולם. הם באמת צודקים בדר"כ הם יכולים לטפל כמעט ברוב האוכלוסייה, כי כשאתה כל הזמן לומד ומתמקצע, אתה מגיע למצב שאתה בעל מיומנויות וידע רב בתחומך מתוך מגוון תחומי הטיפול.