אוכל

תפריט מבוסס לקוח

cafe_cafe-300x225 תפריט מבוסס לקוח
שקשוקה ים תיכונית צילום: דן פרץ

לקראת הקיץ רשת "קפה קפה" משיקה תפריט חדש, קליל, בריא שהרכבתו נעשה על בסיס נתונים שהגיעו מהלקוחות. בשנה האחרונה הציבה הרשת מטרה והיא להבין את הרגלי הצריכה של מבקרי הרשת וליצור תפריט התואם את הציפיות שלהם. על המשימה הופקד שף הקבוצה ניר מזרחי שיצר מנות יפות עם מגוון רחב של טעמים והפתעות והפעם נכנסו גם לעומק העיצובי של המנות עם דגש על נראות וצבעוניות מעוררת תיאבון.

המנות החדשות מצטרפות לתפריט העשיר והמגוון של הרשת וכולל מנות זוגיות או משפחתיות במחירים אטרקטיביים תחת הקונספט של הרשת "better together", מנות ראשונות מגוונות, ארוחות בוקר עשירות בטעם, מנות ילדים מזינות ושלל מנות צמחוניות וטבעוניות ייחודיות.

ניר מזרחי מספר: "כאדם העומד בראש המחלקה הקולינארית של קבוצת בתי הקפה והמסעדות הגדולה בישראל, הדבר העיקרי שמוביל אותנו וחשוב לנו הוא הנאת הסועדים. היות שכך, הצעד הבא והטבעי ביותר מבחינתי היה לבנות תפריט שמגיע מתוך הבנת ההעדפות והטעמים של לקוחותינו. בתפריט החדש קפצנו מדרגה מבחינה קולינארית ושמנו דגש על טעמם וייחודם של חומרי הגלם האיכותיים השונים".

 אז מה במנות החדשות?  בס בקראס של עישבי תיבול ופאנקו, מוסקה, שקשוקה גלילית שבהחלטת מחדשת בגיזרת השקשוקות בארץ עם גרגרי חומוס, טחינה גולמית ונגיעות לבנה, ועוד משהו נהדר שרוכב על טרנד הבריאות והטבעונות – שווארמה צמחונית.

מערכת השרון הצפוני

About Author

1 Comment

  1. אלימלך ר

    13/04/2015

    כאדם שעבד במסעדות המון שנים יחד עם שף מזרחי אני יכול רק להגיד שמדובר באחד האנשים הכשרוניים שהכרתי, מנהיג, אחד שסוחף אחריו.
    בהצלחה מזרחי בתפריט שנשמע מעולה!

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

אוכל

אוזני המן מלוחות במילוי גבינות

מתכון מיוחד, שבשינוי צורה מאוזן המן למאפה מתאים לא רק לפורים. קל ופשוט להכנה
אוכל

עוגת גזר ותבלינים

עוגת בריאות כשרה לפסח בעלת טעם ומרקם מעודן