חברה וקהילה חדרה

עושים טוב

עשרות תלמידים, חניכי תנועות נוער ומתנדבים הוכיחו רוח התנדבות ויצאו לשורה של פעילויות התנדבויות ברחבי חדרה במסגרת יום המעשים הטובים.

unnamed47-300x225 עושים טוב
צובעים בניינים בשכונת סלע
אחד האירועים המרכזיים של יום המעשים הטובים התקיים בשכונת "סלע". חניכים מכל תנועות הנוער בעיר, מתנדבים ועובדי עירייה הסתערו על 9 הבניינים בשכונה ובעבודת צוות צבעו, סיידו, שייפו, תיקנו, ביצעו עבודות גינון, ניקיון ועוד ושינו את פני השכונה.

פעילויות רבות התבצעו בהשתתפות חניכי תנועות נוער ותלמידי בתי הספר והגנים בעיר, בשיתוף העירייה ומשרד החינוך במחוז חיפה.

כך למשל יצרו בבית ספר "מוריה" בשכונת יצחק פסל סביבתי מחומרים ממוחזרים במטרה לקדם את חשיבות תחום המיחזור ואיכות הסביבה.

תלמידים אחרים מ"מוריה" יצאו למרכז הרפואי "הלל יפה" כדי להודות לסגל הרפואי על העשייה בבית החולים במהלך כל השנה. התלמידים הכינו לסגל אגרות ברכה ואף חילקו להם סוכריות.

unnamed62-300x225 עושים טוב
ילדי הגן בתחנת המשטרה
ילדי גן אמ"י רימון ביקרו בתחנת המשטרה ואמרו תודה לשוטרי התחנה על עשייתם והעניקו להם אגרות ברכה. שוטרי התחנה הודו לילדים והכינו להם הפתעות רבות – הציגו לילדי הגן את מכשיר הקשר ותפקידו, אזיקים, ניידת, הפעלת סירנה ועוד. אך גולת הכותרת היה הכלב המשטרתי "בל" שסחף את תשומת ליבם של הילדים.

תלמידי תיכון בית אליעזר ביצעו פעילות בבית אבות, ואילו תלמידי הדמוקרטי שיפצו וצבעו בתי דיור מוגן וסייעו בצביעת בית ספר "אחד העם".

בבית ספר "ניצנים" נפתח דוכנצ'יק עם מוצרים שתרמו התלמידים ובית הספר, והכסף שנאסף ייתרם לעמותת "לב חם".

unnamed29-300x225 עושים טוב
בונים ספסל אקולוגי
תלמידות אולפנית "מבשרת ברוך" בנו ספסל אקולוגי מחומרים ממוחזרים שיוצב ליד תחנת האוטובוס בשכונה וישמש את הממתינים לאוטובוס.

באגף החינוך, אשר עמלו כל היום להצלחת המשימות שבהן שותפו תלמידים, הופתעו כאשר אל האגף הגיעו תלמידי חטיבת הביניים תחכמוני עם כריכים שהכינו.

פעילויות נוספות שהתבצעו ביום זה: פעילות יצירתית משותפת של תושבים עם תלמידי החינוך המיוחד; פעילות משותפת של תלמידי החינוך המיוחד עם תלמידים מבתי ספר וגנים סמוכים; פעילות תלמידים עם חניכי המע"ש; פעילות תלמידים בהדרכת כללי בטיחות בדרכים; שדרוג ושיפוץ של חדרי מדרגות בבנייני תושבים מעוטי יכולת, צביעת קירות ומעקות בחדרי המדרגות, ניקיון חצרות וצביעה של קומות עמודים; ועוד פעילויות רבות נוספות.

unnamed35-300x225 עושים טוב
קיר המעשים הטובים בביה"ס מוריה

לדברי ראש העיר צביקה גנדלמן, "בכל שנה עולה מספרם של עובדי עירייה, תושבים מתנדבים, חניכי תנועות נוער, תלמידים ונוספים, המביעים רצון להשתלב בעשייה במסגרת יום המעשים הטובים, ולתרום מזמנם ומרצם. כמי שעומד בראש העיר אשר אלה תושביה, זה בהחלט מחמם את הלב. אני חש גאווה גדולה ברוח ההתנדבות המפעמת בתושבי חדרה ובנכונותם לפעול למען הזולת".

 

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

קול הדורות
חברה וקהילה

קול הדורות

מיזם חברתי שבמסגרתו צעירים וקשישים פועלים יחד לחיזוק מעמד הקשישים תוך חיזוק הקשר הבין דורי
בריאות וספורט חדרה

הילד היפראקטיבי? תנסו אומנויות לחימה

האימונים משפרים את יכולותיהם של הילדים בכל תחומי החיים, ובעיקר בבניית ביטחון עצמי ובחיזוק המוטיבציה בלימודים