חדרה מקומי

קרבי זה הכי

במסגרת העמקת הנכונות והמוכנות של בני הנוער בעיר לשירות משמעותי בצה"ל, התקיים ביער חדרה זו השנה השנייה יום צה"ל רשותי, וזאת בהמשך לפעילויות של אגף החינוך העירוני להגברת המוטיבציה לגיוס לצה"ל. לקראת האירוע התקיימו פעילויות מקדימות בבתי הספר כהכנה ליום הצה"לי כדי לעמוד על מידת נכונותם של התלמידים להתגייס ולאיזו יחידה.

unnamed28-300x200 קרבי זה הכי
משיכת חבל
האירוע הופק כהפנינג ענק שכלל תצוגת חילות, תחרויות שונות, ביניהן מרוץ אלונקות ומשיכת חבל, מתחם בטיחות בדרכים שבו המחישו לבני הנוער את הסכנות בכביש ואת חשיבותה של חגורת בטיחות, הופעת הזמר לידור סולטן ("כוכב נולד"), ופעילויות נוספות.

ראש העיר, צביקה גנדלמן, הרשים בשליטתו בנשק וקליעותיו המדויקות, וסיפר לתלמידים על שירותו רב השנים, כ-30 שנה, במסגרתו מילא שורה של תפקידי פיקוד עד לשחרורו מצה"ל בדרגת תא"ל.

unnamed113-300x200 קרבי זה הכי

גנדלמן עודד את התלמידים לבחור במסלול של שירות משמעותי, ואמר כי ההתגייסות לצה"ל היא אחת התרומות החשובות ביותר של צעירים ישראלים למדינתם. "שירות צבאי היא הדרך של כל ישראלי להיות שותף בהגנה על המשפחה, הבית והמדינה. זו דרכנו להיאבק על זכותנו לחיות במדינת ישראל ולתרום לחוסנה של המדינה. ואין מדובר רק בחוסן צבאי. צעירים וצעירות שמשרתים שירות משמעותי, לעתים אף מעבר לשירות החובה, הם צעירים שמוכיחים את האכפתיות שלהם לגורל המדינה ואת נכונותם לתרום מעבר לנדרש. צעירים כאלה, שכבר בשירותם הצבאי מפגינים אכפתיות ונתינה, סביר שיהיו אזרחים ערכיים לאחר שחרורם ובכך יתרמו גם לחוסנה החברתי של ישראל".

יום צה"ל רשותי, המיועד לכלל תלמידי שכבת י"א מבתי הספר התיכונים בעיר, התקיים ביער חדרה בשיתוף מערך מגן ולשכת הגיוס של צה"ל, אגף החינוך בעיריית חדרה ומינהל חברה ונוער של משרד החינוך.

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

מבט אל מקומי פרדס חנה כרכור תרבות ופנאי

הפרכוריאדע הראשונה

ביום שישי יצאה לדרך הפרכוריאדע, העדלאידע הראשונה של פרדס חנה כרכור, שעמדה בסימן המיחזור. היה שמח וצבעוני
בריאות וספורט חדרה

הילד היפראקטיבי? תנסו אומנויות לחימה

האימונים משפרים את יכולותיהם של הילדים בכל תחומי החיים, ובעיקר בבניית ביטחון עצמי ובחיזוק המוטיבציה בלימודים