חדרה חינוך

הנוער לשלטון

עשרות בני נוער לקחו חלק ביום חילופי השלטון, המתקיים בחדרה מדי שנה כחלק מאירועי שבוע הנוער, בשיתוף עיריית חדרה, מחלקת הנוער של העמותה לתרבות הפנאי ומועצת הנוער העירונית.

unnamed61-300x200 הנוער לשלטון
בני הנוער באולם הישיבות

השנה התקיימו אירועי יום חילופי השלטון במתכונת מורחבת, גדושת אירועים ופעילויות, במטרה לאפשר לבני הנוער לבלות יום שלם במחיצת בעלי התפקידים בעירייה ובגופי הסמך, להכירם ולעמוד מקרוב אחר העבודה המתבצעת במערכת העירונית.

כ-30 בני נוער פעילים, חברי מועצת הנוער, מד"צים, חניכי תנועות הנוער, תפסו את מקומם של נבחרי הציבור ובעלי התפקידים הבכירים בעירייה ובגופי הסמך (על"ה, חכ"ל, החברה לתיירות, הקרן לפיתוח חדרה) ולמדו את מהות עבודתם, תחומי האחריות וההשלכות של כל תפקיד על קידום ופיתוח העיר.

בהתכנסות של בעלי התפקידים ומחליפיהם, באולם הישיבות בעירייה, ציין ראש העיר, צביקה גנדלמן, כי חדרה התברכה בנוער איכותי, מעורב, אכפתי, יוזם ותורם. גנדלמן הוסיף כי דלתו פתוחה לכל רעיון ויוזמה שנועדו לקדם תחומים הקשורים לבני הנוער בעיר.

unnamed34-300x200 הנוער לשלטון
אורי שחר מברכת
יו"ר מועצת התלמידים והנוער, אורי שחר, שהחליפה את גנדלמן וכיהנה כראש העיר ליום אחד, חיזקה את דבריו. היא הדגישה כי מאז נכנס גנדלמן לתפקידו מתקיים יום חילופי השלטון במתכונתו המורחבת ובהתייחסות רצינית יותר לנושאים שמעלים בני הנוער.

"ביקשנו חדר וקיבלנו מרכז נוער עם משרד ומליאה לישיבות המועצה", אמרה אורי. "העלינו גם את נושא תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו', והשנה התנועה כבר פעילה בחדרה".

במהלך היום השתתפו בעלי התפקידים הצעירים בישיבות עבודה, סייעו בתהליכי קבלת החלטות ועמדו מקרוב על אופי עבודתו של בעל התפקיד שהוחלף.

unnamed26-300x200 הנוער לשלטון
פעילות ביער חדרה

בשעות הצהריים יצאו בעלי התפקידים ומחליפיהם לסיור בהדרכת מהנדס העיר ומנכ"ל החברה לתיירות, שנועד להכרת העיר והצגת פרויקטים מובילים. הסיור הסתיים ביער חדרה בפעילות משותפת של בעלי התפקידים ומחליפיהם,

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

חינוך

פרס החינוך לפרדס חנה

המועצה קיבלה 100 אלף ₪ להשקעה בפרויקטים חינוכיים
חינוך

שוב חילופי מנהלים באגף החינוך בחדרה

לאה אבוטבול הודיעה על יציאה לחופשה ללא תשלום