חברה וקהילה חדרה מקומי

קבוצת הותיקים המשפיעים של בית אליעזר – קהילה זה חוסן

עשרות השתתפו ביריד פעילויות שיזמה קבוצת הותיקים המשפיעים של בית אליעזר

המחלקה לאזרחים ותיקים באגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית חדרה, עמותת גיל ופנאי העיר קיימו יריד חוגים והפעילויות בו נחשפו לציבור הרחב, מגוון הפעילויות שמובילים קבוצת הותיקים המשפיעים של שכונת בית אליעזר. 

קבוצת הותיקים המשפיעים של בית אליעזר קמה מתוך מטרה, להחזיר את הכח והשליטה לידיים של האזרחים הותיקים, או במילים אחרות, ותיקים למען ותיקים. ודרך פעילויות, להגביר ולחזק את תחושת המשמעות והשייכות של האזרחים הוותיקים.  

"האזרח הוותיק הינו נכס בעל משמעות. והאנשים, הקשרים והסביבה זהוהמרחב בו נמצאים פתרונות כמעט אינסופיים שבכוחם להשפיע על רווחתם של האנשים" מסבירה מובילת המיזם מטעם המחלקה לאזרחים ותיקים באגף הרווחה בעיריית חדרה, עו"ס יפה הדרעי. " הבנו שרק ביזמה ובעבודה משותפת, דרך פיתוח מנהיגות לאזרחים ותיקים, ויד ביד עם האזרחים הוותיקים, שייקחו חלק פעיל במיזם, ניתן יהיה להשפיע על הסביבה. וזאת דרך פיתוח מענים חברתיים מותאמים" הוסיפה סיגל תמם מהמחלקה לאזרחים ותיקים בעירייה. 

כדי לייצר את הפעילויות המותאמות שיענו על צרכים אמיתיים שעלו מהשטח, עברו קבוצת המשפיעים, קורס מובילי קהילה וערכו מיפוי צרכים ומענים שהוביל להקמת ארבע קבוצות שכל אחת מובילה פעילויות איכות משמעותיות: קבוצת הספורט, קבוצת ההרצאות, קבוצת הטיולים ומועדון חברתי מוצלח מאוד הפועל בבוקר ובערב. 

בתום היריד זכו האורחים להרצאה בנושא מיצוי זכויות של הביטוח הלאומי. 

האירוע התקיים בבית ויינברג. 

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

קול הדורות
חברה וקהילה

קול הדורות

מיזם חברתי שבמסגרתו צעירים וקשישים פועלים יחד לחיזוק מעמד הקשישים תוך חיזוק הקשר הבין דורי
מבט אל מקומי פרדס חנה כרכור תרבות ופנאי

הפרכוריאדע הראשונה

ביום שישי יצאה לדרך הפרכוריאדע, העדלאידע הראשונה של פרדס חנה כרכור, שעמדה בסימן המיחזור. היה שמח וצבעוני
ניתן ליצור איתנו קשר בערוצים הבאים