מקומי פרדס חנה כרכור

8 עובדי ועובדות מועצה מקומית פרדס חנה כרכור הוכתרו ככוכבי השירות

כחלק מקידום המצוינות בשירות במועצה מקומית פרדס חנה כרכור הוכתרו השבוע 8 כוכבי שירות שהעניקו לתושבים שירות יוצא דופן!

יוני חכימי, ראש המועצה ציין כי : "העובדים הם הלב הפועם של המועצה ומעניקים שירות מידיי יום לתושבי המועצה, אנחנו מחויבים להמשיך ולשפר את השירות, יש לנו עובדים מצויינים שמעניקים את כל ליבם למען המושבה ותושביה. מודה למנכ"לית המועצה ולאגף ההון האנושי על קידום השירות והכרת התודה לעובדים שלנו".

בטקס מרגש שנערך במרכז אומניות הבמה הוכתרו 8 עובדי ועובדות המועצה ככוכבי השירות של המועצה לרבעון האחרון. לכוכבים הוענקו תעודות הערכה מראש המועצה, יוני חכימי ומנכ"לית המועצה, קרן ז'אנו, מ"מ ראש המועצה עו"ד אייל כגן, סגן ראש המועצה אביעד סיני ויו"ר ועד העובדים יהודה וקנין על פועלם לקידום המצוינות בשירות לתושב.

כוכבי השירות: ליטל סופר (לשכת ראש המועצה), יעל חזיזה (אגף החינוך), מלי כץ (האגף להון אנושי), יוסף שלמיאב (מחלקת תפעול), אסמרה טקויה (אגף שפ"ע), לימור לוי(מחלקת הגביה), רוזה עמר (אגף הכספים).

כחודש לפני בחירת הכוכבים, פרסמה המועצה קול קורא לתושבי המושבה ולעובדי המועצה לפרגן לכוכב/ת שנתנו להם שירות יוצא דופן לתושבים ופנים ארגוני. נתוני הדירוגים הועברו לוועדת השיפוט שהכריזה כאמור על 8 הכוכבים. הליך בחירת כוכבי השירות נעשה כחלק מהליך קידום המצוינות בשירות שמובילה המועצה, אחת לרבעון תכריז המועצה על כוכבי השירות.

בתוך כך, ציינה קרן ז'אנו מנכ"לית המועצה כי : "הנהלת  המועצה, מחויבת ליצירת סטנדרט חדש של שירות מצוין עבור תושבינו. כל אחד.ת מכם.ן מהווה חלק חשוב במסע זה, ושירותכם הנהדר מהווה דוגמה למחויבות לשיפור מתמיד, מקצועיות ואיכות. ביחד, נוביל את המועצה לעתיד בו השירות לתושב הוא מקור לגאווה עבור כולנו".

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

מבט אל מקומי פרדס חנה כרכור תרבות ופנאי

הפרכוריאדע הראשונה

ביום שישי יצאה לדרך הפרכוריאדע, העדלאידע הראשונה של פרדס חנה כרכור, שעמדה בסימן המיחזור. היה שמח וצבעוני
חדרה מקומי

גשר לפערים תרבותיים

בספרו "ראש וראש" מתאר דניאל בלטה את תרבותם של עולי אתיופיה והמפגש עם המנטליות הישראלית
ניתן ליצור איתנו קשר בערוצים הבאים