חדרה חינוך מקומי

בית ספר צליל בחדרה ממשיך להתחדש

כיתת תאטרון, מרחב למידה חדשני וחנות יד שניה בהפעלת מועצת התלמידים

לכבוד שנת הלימודים החדשה, בית ספר צליל בחדרה משיק שורה של יוזמות חדשות, שמטרתן להעשיר את החוויה הלימודית ולהעמיק את הקשר עם הקהילה. במסגרת החידושים, נפתחה לאחרונה כיתת תאטרון שתנוהל על ידי מורן, מורה מקצועית ובימאית. בשיעורי התאטרון, התלמידים יעבדו על ביטוי עצמי וחיזוק הביטחון האישי, זאת באמצעות משחק, תרפיה והעצמה אישית. כיתת התאטרון צפויה להפוך למרכז יצירתי שבו הילדים יוכלו להתנסות בקטעי משחק, תוך חיזוק יכולות ההבעה שלהם.

בנוסף, בית הספר מציג את "מרחב פל"א" – סביבת למידה חדשנית בהובלת מיטל לגזיאל, מחנכת וסגנית מנהלת. מרחב זה מתבסס על שלושה עקרונות מרכזיים: פעלנות, לומד עצמאי ואנרגיות חיוביות. במרחב פל"א, התלמידים לא רק מקבלים מידע באופן פסיבי, אלא לוקחים חלק פעיל בתהליך הלמידה שלהם. התלמידים מפתחים מיומנויות חשיבה ביקורתית, יצירתיות ויכולת עבודה בשיתוף פעולה, תוך שהם מתמודדים עם אתגרי העולם המודרני.

יוזמה נוספת, שהושקה לפני פתיחת השנה במהלך חופשת הקיץ היא פתיחת חנות יד שניה לקהילת בית הספר, המופעלת על ידי מועצת התלמידים. החנות, שנפתחה בחודש אוגוסט, מזמינה את התלמידים וההורים לתרום ולקבל תלבושות בית ספר לעונות החורף והקיץ. מדובר ביוזמה שצמחה מתוך מחשבתם של תלמידי מועצת התלמידים וההורים, במטרה להקל על ההוצאות הכספיות הרבות ערב פתיחת שנת הלימודים, ולשמור על הסביבה באמצעות שימוש חוזר בתלבושות.

מנהלת בית הספר, מעיין שושנה, הדגישה את החשיבות הרבה ביוזמה זו: "חשבנו על ההוצאות הרבות ערב פתיחת שנת הלימודים, ומתוך רצון להקל וגם לשמור על הסביבה, הזמנו את הקהילה שלנו להתחדש בתלבושות בית ספר, והכול ללא עלות. החנות תמשיך לפעול לאורך כל השנה בהובלת התלמידים, שעבורם היא פינת חמד בה גם נעים לבקר ובעיקר לתת. כלל היוזמות החדשות בבית הספר מסמלות את המחויבות שלנו להעניק לתלמידים חוויות לימודיות מעשירות ולהמשיך לחזק את הקשר עם הקהילה".

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

חינוך

פרס החינוך לפרדס חנה

המועצה קיבלה 100 אלף ₪ להשקעה בפרויקטים חינוכיים
חינוך

שוב חילופי מנהלים באגף החינוך בחדרה

לאה אבוטבול הודיעה על יציאה לחופשה ללא תשלום