תחרות היזמות החברתית 'טבע.אדם' ברמת הנדיב

0
לרגל 70 שנה להקמת  רמת הנדיב – גנים ופארק טבע וציון 90 שנה למותו של הברון בנימין אדמונד דה רוטשילד , פארק רמת הנדיב, שנתמך בידי הקרן הפילנתרופית יד הנדיב מכריזים על סדרת פרסים ייחודית המוקדשת לחיבור המרתק שבין האדם לטבע. הפרסים משקפים את החזון שלנו לטפח ולעודד את הקשר החיוני הזה בקרב מגוון גילאים וקהילות. אנו מזמינים את הציבור הרחב להשתתף בתחרות היזמות החברתית "טבע.אדם". התחרות נועדה לעודד יוזמות חברתיות שמטרתן קידום רווחה רגשית ונפשית לפרט ולקהילה באמצעות חיבור לטבע. בתקופה המורכבת בה נמצאת החברה בישראל, קיימת חשיבות רבה בעידוד החיבור בין טבע לאדם ככלי לרווחה נפשית, הנאה, איכות חיים ויצירת קשר בין אנשים.
פארק רמת הנדיב, פנינת טבע מרהיבה בדרום הכרמל, מציעה חוויה ייחודית של טבע, היסטוריה ותרבות. הפארק משתרע על פני כ-4,500 דונם וכולל גנים מטופחים, שבילי הליכה טבעיים ואתרים ארכיאולוגיים. הוא מהווה מוקד לפעילויות חינוכיות וסביבתיות מגוונות, המזמינות את המבקרים ליהנות מהשילוב הייחודי של טבע ואדם.
תחרות היזמות החברתית טבע.אדם פונה למיזמים קיימים, הן במרחב האורבני והן במרחב הכפרי, העוסקים בעידוד חיבור, שהייה ופעילות בטבע כמקור לרווחתו הנפשית והרגשית של האדם והקהילה. סה"כ היקף הפרסים שיוענקו למיזמים הזוכים הינו 60,000 ₪, על פי החלוקה הבאה: מקום ראשון – 30,000 ₪, מקום שני – 20,000 ₪, מקום שלישי – 10,000 ₪. המיזמים הזוכים ישתתפו בטקס חגיגי לקבלת הפרס ברמת הנדיב ,ב -11.11.24.
המיזמים המוגשים לתחרות חייבים לעמוד בתנאי סף – קידום חיבור בין האדם לטבע תוך שימת דגש על פעילות ושהייה בטבע כגורם מיטיב, ושיפור איכות חיים וחיי קהילה. המיזמים הזוכים ייבחרו על פי קריטריונים כמו פנייה לאוכלוסיות מגוונות, שיתופי פעולה עם ארגונים וקהילות, חדשנות ויצירתיות, השפעה ארוכת טווח על קהילה רחבה ויכולת ביצוע וקיום של המיזם. עדיפות תינתן למיזמים שפעילותם נפגעה או השתנתה בעקבות המלחמה ונדרשים לעשות שינויים והתאמות.
חלי יעקבס, מנכ"לית  רמת הנדיב: "אנו שמחה להזמין יזמים חברתיים  להשתתף בתחרות 'טבע.אדם', התחרות הינה חלק מציון 70 שנים להקמת הפארק וציון 90 שנה לפטירת הברון אדמונד (בנימין) דה רוטשילד, ומטרתה לייצר  חיבור עמוק ומעשי בין רמת הנדיב לבין יזמים כחלק מקידום תפיסת אדם.טבע וחשיבות החיבור בינהם. רמת הנדיב ממשיכה להציע לקהל הרחב חוויות מרתקות וטבע קסום בכל עונות השנה."
מפגש חשיפה מקוון ומענה על שאלות יתקיים ב-11 באוגוסט והמועד האחרון להגשת הבקשות הוא ב -25.8 עד חצות. https://did.li/HlTCN
יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.