בריאות וספורט חדרה מקומי

תושבי חדרה עם הפועל גליל עליון

הזדמנות מצוינת לחובבי הכדורסל בעיר ליהנות מעונה מלאת כוכבים: גליל עליון תארח את כל משחקיה בליגת העל בהיכל האנרבוקס ואתם מוזמנים לרכוש מנוי לכל העונה במחיר מיוחד – החל מ-100 ₪ בלבד!

בעקבות המצב בצפון הארץ, היכל האנרבוקס בחדרה מארח השנה את קבוצת הכדורסל של הפועל "ריווליס" גליל עליון, והיא תשחק את כל משחקיה הביתיים בחדרה. בעונה הקרובה ליגת העל בכדורסל אמורה להיות מעניינת במיוחד עם קבוצות הכוכבים של מכבי והפועל תל אביב, הפועל ירושלים, הפועל חולון ועוד. ראשי גליל עליון מזמינים את תושבי חדרה, חובבי הכדורסל, להצטרף השנה למעגל האוהדים שלהם וליהנות ממנוי שנתי במחיר מיוחד, החל מ-100 ₪ בלבד לכל העונה.

המשחקים כאמור ייערכו בהיכל האנרבוקס, וגליל עליון קוראת לאוהדי הכדורסל מחדרה להגיע ולעודד אותם במשחקים. עבור תושבי חדרה מדובר בהזדמנות מצוינת לראות מקרוב את כל כוכבי הכדורסל בישראל, וזאת לאחר שהיכל האנרבוקס כבר אירח פה בעבר משחקי כדורסל גדולים כמו שלבי הגמר של גביע ווינר ומשחקים נוספים. חשוב לציין: המנוי כולל את כל משחקי הליגה ואת רבע גמר הפלייאוף, במידה וגליל עליון תעפיל אליו.

חשוב לדעת: אוהדי גליל עליון יושבים ביציע; לאור המצב הוחלט להעניק לאוהדים את האפשרות לבחור את עלות המנוי שלהם ובכך להחליט כמה ירצו לתרום ולתת; מחיר מינימום : 100 ש”ח למבוגר או לילד; מנויי ישיבה על כסאות הפרקט מופיעים ביציע B – ומתומחרים בנפרד; המחירון המלא מופיע בקישור. שימו לב שאתם בוחרים את סוג המנוי המתאים לכם; המחיר המופיע כולל את עמלת דמי הטיפול. יש לשמור את המנוי האלקטרוני (ברקוד) במקום בו יהיה קל לאתר אותו לפני הכניסה למשחק.

בכל בעיה יש לפנות:

– WhatApp: 052-8961092

-Mail: hapoel.galil.elion72@gmail.com

לרכישת מנוי: https://www.eventer.co.il/galil_menuim

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

בריאות וספורט

נאבקים באלימות נגד נשים

אלה גולן, אחת מנשותיו של גואל רצון, שחוותה שבי פסיכולוגי וכלא רגשי. סיפרה על תהליך יציאתה לחופשי מהכת
כורכום
בריאות וספורט

כורכום – הכוכב החדש בתזונה

'כורכומין אפקט' מסייע בטיפול בדלקות שונות, עוזר בבעיות פיזיות ובאופן שוטף לתחזוקת הגוף ומערכותיו
ניתן ליצור איתנו קשר בערוצים הבאים