נדל"ן

רשת חברתית לפתרון עוולות צרכניות

מאת מיה ישראלי

נתקלתם בשירות גרוע? קיבלתם יחס מזלזל מרשויות או מוסדות ציבור? טרטרו אותכם מפקיד לפקיד? אתם לא לבד. אז למה לקטר ולהתעצבן אם אפשר לשתף אחרים בבעיה וביחד, תוך ניצול הכוח של קבוצה, למצוא פתרון צודק ומהיר.

תמר הלוי- מקימת פרויקט שקיפות. צילום: טליה שפירא

זה הרעיון שעומד בבסיס הזירה האינטרנטית החדשה – "פרויקט שקיפות", שהקימה תמר הלוי מפרדס חנה. הלוי, שרואה עצמה כלוחמת צדק, שמה לה למטרה לפעול למען חברה טובה יותר ולשנות משהו בחוסר אכפתיות ובשירות הלקוי והמזלזל שאנו מורגלים אליו.

פרויקט שקיפות הוא בעצם רשת חברתית ראשונה מסוגה בישראל, שנועדה להציף ולפתור בעיות ועוולות חברתיות וצרכניות המתרחשות מדי יום בין אזרחים לחברות, לארגונים ולרשויות, ומשותפות לאנשים רבים שרוצים למצוא להן פתרון אמיתי. הלוי יחד עם צוות מקצועי, פועלים ליצירת שינוי בהתמודדות של האזרח הקטן מול ביורוקרטיה וחוסר צדק במטרה לקבל תשובות והסברים להתנהגות שאינה סבירה ואינה צודקת, כלפי האזרח הקטן.

הלוי היא אשת מחשבים שמתנדבת שנים רבות למען קהילות חלשות וחולמת להשפיע. בעיה אישית היא שגרמה לה להתחיל להניע דברים למען חברה טובה יותר בארץ.

כאמור "פרויקט שקיפות" פועל על בסיס של שיתוף ונועד להחזיר את הכוח לידי הציבור. הפרויקט מאחד אנשים רבים תחת בעיות ועוולות שונות המשותפות לרבים מאתנו מול חברות, ארגונים ורשויות כמו ביורוקרטיה, שירות לקוי, פגיעה בזכויות, וכל עניין המתנהל שלא כשורה ודורש שינוי שיש לציבור עניין בו.

כל מי שמרגיש עצמו נפגע מפעילות כלשהי מוזמן להעלות זאת כדיון באתר "פרויקט שקיפות". אם יהיו עוד אנשים שנפגעו מאותו הגורם, יערך תחקיר מעמיק בנושא בעזרת אנשי מקצוע ויועצים, תעשה פנייה לקבלת תשובה מהגורם הפוגע וימוצו כל האפשרויות, לטובת פתרון צודק ומהיר.

אז זה הזמן לצאת מהאדישות ומהעצבים ולפעול. ביחד נוכל להשפיע ולשנות.

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

נדל"ן

טיפים למציאת מתווך

לפני שאתם חותמים על חוזה עם מתווך כדאי שתבדקו מספר דברים
נדל"ן

כמה עולה נסיעה באוטובוס?

תושבי הפריפריה משלמים עד 230% יותר לקילומטר עבור נסיעה בתחבורה הציבורית לעומת תושבי המרכז