חדרה מקומי

משלב מחמיא לראש העיר גנדלמן

הממונה על המחוז במשרד הפנים, יוסף משלב, הגיע לעיריית חדרה לישיבת מטה במהלכה החמיא לראש העיר, צביקה גנדלמן. משלב ציין שמאז שנבחר עברה עיריית חדרה מגרעון של יותר מ-22 מיליון שקלים לרשות יציבה מבחינת התנהלותה הכספית.

משלב הוסיף, כי נוכח ההתנהלות הכספית האחראית של גנדלמן וההנהלה, שהצליחו תוך שנה לצמצם את הגרעון ל-5 מיליון שקל בלבד, מבינים במחוז כי העירייה פועלת לאיזון תקציבי, ולכן ניתן להחיל בה תוכנית ייצוב הכוללת סיוע של המחוז לפיתוח העיר.

משלב גם שיבח את תכניותיו של גנדלמן לפיתוח מערב העיר, והבטיח לסייע לו במאמציו מול משרדי הממשלה בקידום יוזמתו להקים מרינה בחדרה. לדבריו, חדרה נחשבת לבירת האזור.

גנדלמן הודה למשלב על דבריו, ואמר כי העירייה מוצאת בממונה ובצוותו אוזן קשבת ונכונות לסייע בקידום חדרה.

כזכור, כבר בשנת כהונתו הראשונה הצליח גנדלמן להוביל את העירייה להקטנת הגרעון השוטף בעשרות אחוזים באמצעות צמצום עלויות וקיצוץ בהוצאות, וכן בהעמקת הגבייה מארנונה וגיוס תקציבים בסך של יותר מ-80 מיליון שקלים ממשרדי ממשלה ורשויות לאומיות.

לדברי גנדלמן, בכוונתו להמשיך את הריסון התקציבי בעירייה גם בשנת 2015, כמתחייב ממצבה הכספי של העירייה, אך במקביל ימשיך להשקיע בחינוך, ברווחה, בשמירה על ניקיון וחזות העיר, בתרבות, ובהעלאת רמת השירות לתושבים.

 

 

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

מבט אל מקומי פרדס חנה כרכור תרבות ופנאי

הפרכוריאדע הראשונה

ביום שישי יצאה לדרך הפרכוריאדע, העדלאידע הראשונה של פרדס חנה כרכור, שעמדה בסימן המיחזור. היה שמח וצבעוני
בריאות וספורט חדרה

הילד היפראקטיבי? תנסו אומנויות לחימה

האימונים משפרים את יכולותיהם של הילדים בכל תחומי החיים, ובעיקר בבניית ביטחון עצמי ובחיזוק המוטיבציה בלימודים