חדרה מקומי

"להביא את רוח הגבורה למרכזי הערים": מאהל הגבורה הנודד הגיע לחדרה

כחלק מפעילות מאהל הגבורה הנודד שמפעילים בימים אלו משפחות שכולות הגיעו עשרות מתושבי חדרה לשמוע את סיפורי הגבורה של הנופלים ולהתחבר לרוח הניצחון שמוביל הפורום.

עשרות משתתפים מתושבי חדרה והסביבה השתתפו אתמול (רביעי) בערב מיוחד שקיימו משפחות שכולות מפורום הגבורה במסגרת מיזם מאהל הגבורה הנודד. מדובר ביוזמה שהחלה לפני מספר שבועות בעקבות הצלחתו של מאהל הגבורה בירושלים, והביקוש שהגיע מציבור רחב שרצה להיות שותף למאהל אך לא יכול היה להגיע לירושלים. במהלך הערב סיפרו המשפחות על יקיריהן שנפלו ודיברו על הצורך בחיזוק רוח הניצחון והגבורה.

בערב השתתף גדליה אמסלם, אביו של רס"ל (במיל') אביחי הי"ד. אמסלם, תושב העיר ולוחם עוצבת חצי האש, נפל יומיים לאחר תחילת המלחמה במהלך היתקלות עם מחבלים בשער הנגב בקרבות לטיהור עוטף עזה ממחבלים. שלושה חודשים לאחר נפילתו של אביחי נולדה לו ביתו השלישית, שאותה הוא לא זכה להכיר. בנוסף, בערב השתתף גם איציק בונצל, אביו של עמית הי"ד, לוחם סיירת צנחנים שנפל בקרבות במרכז רצועת עזה.

כאמור, מאהל הגבורה הנודד פועל במקביל למאהל הגבורה המרכזי שהוקם לפני חמישה חודשים סמוך למשרד ראש הממשלה בירושלים. עד כה הגיע המאהל הנודד למספר ערים ורשויות בהן: אשקלון, רחובות, כפר תבור, לוד, באר שבע, קרית מוצקין, אילת, פתח תקווה, חריש, דרום הר חברון וכן במקומות נוספים רבים בכל רחבי הארץ.

מנכ"ל פורום הגבורה, וולי וולפסטל,  מציין: "בחודשים האחרונים אנחנו בפורום הגבורה מקבלים את התחושות מהשטח שמבקשות להעביר את הרוח החזקה שיוצאת ממאהל הגבורה בירושלים גם לאזורים נוספים בארץ. לכן הקמנו לפני מספר שבועות את המאהל הנודד במטרה להביא את רוח הגבורה והניצחון למרכזי הערים ברחבי ישראל ולחבר את עם ישראל כולו לרוח הניצחון ואנו מודים לתושבי חדרה היקרים שהגיע לכבד אותנו בנוכחותו".

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

מבט אל מקומי פרדס חנה כרכור תרבות ופנאי

הפרכוריאדע הראשונה

ביום שישי יצאה לדרך הפרכוריאדע, העדלאידע הראשונה של פרדס חנה כרכור, שעמדה בסימן המיחזור. היה שמח וצבעוני
בריאות וספורט חדרה

הילד היפראקטיבי? תנסו אומנויות לחימה

האימונים משפרים את יכולותיהם של הילדים בכל תחומי החיים, ובעיקר בבניית ביטחון עצמי ובחיזוק המוטיבציה בלימודים