איכות סביבה

כנס המועצות הירוקות במנשה

 

כנס תלמידי המועצות הירוקות בבתי הספר במועצה האזורית מנשה אירח חברים מעמותת אקומיוניטי- אקולוגיה: מפעל בו  מועסקים שישים עובדים עם צרכים מיוחדים אשר עוסקים בפירוק פסולת אלקטרונית  מייסד העמותה דני קוגן סיפר למנהיגים הצעירים על הסיפור האישי שלו כאב לילד אוטיסט שהוביל אותו להקמת המפעל בכדי לספק תעסוקה לכל.

קוגן הסביר על המושג "אקולוגיה אנושית" ועל החיבור בין סביבה חברה וכלכלה. בהמשך סיפרו שני עובדים במפעל: בועז וצח את סיפורם האישי וענו לכל שאלות התלמידים. המועצות הירוקות פועלות בכל בתי הספר במועצה, בליווי של מחלקת הקיימות ואיכות הסביבה והחינוך. אחת לפרק זמן מתכנסים כל חברי המועצות לפעילות ערכית סביבתית משותפת.  ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה ציין כי מרבית מוסדות החינוך במועצה הינם ירוקים " אנו מחנכים את הדור הבא לחיים של קיימות – ערך המשתלב בערכי המועצה לקבלת כל אדם באשר הוא אדם.  

מעבר לשמירה על הסביבה למדו חברי המנהיגות הירוקה  על הדברים החשובים ביותר: על קבלת השונה, על כך שכל אחד הוא מיוחד ויש לו מה לתרום ועל כמה חשוב לחלום ולהגשים חלומות ". תושבי המועצה  מוזמנים להביא ציוד אלקטרוני כולל סוללות ונורות פלורוסנט לעגלת המיחזור המוצבת בחודש הקרוב במועצה או בבתי הספר ובכך לתרום לסביבה ולחברה.

 

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

איכות סביבה

גם אתם אספני סוללות?

מתקן ביתי שמעודד להתמודד עם בעיית הסוללות המושלכות לאשפה וגורמות נזק סביבתי בשל החומרים הרעילים שבסוללות
איכות סביבה

סובב סביבה

צעדת מנשה לאורך נחל חביבה סיכמה את שבוע הסביבה במועצה שהחל ביום שבת בהפנינג המסורתי בחממה בעין שמר
ניתן ליצור איתנו קשר בערוצים הבאים