בריאות וספורט

כורכום – הכוכב החדש בתזונה

צמח הכורכום, המוכר לנו כתבלין, הוא הצעקה האחרונה בתחום התזונה והרפואה הטבעית. חברת "ברא צמחים" יצרה את "כורכומין אפקט" הדור החדש ופורץ הדרך של תכשירי הכורכום, בעל טכנולוגיה ייחודית המגבירה עד פי 30 (!) את ספיגת הכורכומין בגוף, בהשוואה לתכשירי כורכומין אחרים. מדובר במוצר הכורכומין הראשון בישראל המיוצר בטכנולוגיה זו, המהווה את אחת מפריצות הדרך המשמעותיות ביותר של השנים האחרונות בתחום צמחי המרפא, המאפשרת יכולת ספיגה מוגברת המגדילה יעילות, של צמח המרפא בגוף.kurkum-300x109 כורכום - הכוכב החדש בתזונה

'כורכומין אפקט' מסייע בעיקרו לטיפול בדלקות שונות ביניהן: דלקות מפרקים, דלקות במערכת העיכול, דלקות בדרכי השתן ועוד. לצד המענה הטיפולי בדלקות, לתכשיר הכורכום יתרונות רפואיים נוספים הקשורים לתופעות פיזיות שונות ואף נחקר כבעל פעילות אנטי סרטנית מובהקת ואף מסייע בהפחתת תופעות הלוואי של טיפולים אונקולוגיים.

השימוש ב'כורכומין אפקט' בטוח לשימוש, לטיפול ולמניעה של מצבים דלקתיים ובעיות פיזיות נוספות, ובאופן שוטף לתחזוקת הגוף ומערכותיו. התכשיר מתאים גם לטבעונים, אינו מכיל פיפרין (פלפל שחור) ובעל כשרות בד"צ.

חברת "ברא צמחים" הוקמה לפני למעלה מעשור על ידי שרון קוצר, מומחה לצמחי מרפא ורפואת צמחים. לאחר ששב מלימודים בביה"ס המוביל באנגליה לרפואת צמחים, הקים שרון קליניקה טיפולית בקיבוץ עין השופט, שעסקה בטיפול באמצעות צמחי מרפא. קליניקה זו התפתחה וגדלה עם השנים לחברת "ברא צמחים".

את 'כורכומין אפקט' של "ברא צמחים" ניתן למצוא ברשתות הטבע, פארמים ובתי מרקחת במחיר של 149 ₪ עבור 60 כמוסות (נכון לפברואר 2015)

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

בריאות וספורט

נאבקים באלימות נגד נשים

אלה גולן, אחת מנשותיו של גואל רצון, שחוותה שבי פסיכולוגי וכלא רגשי. סיפרה על תהליך יציאתה לחופשי מהכת
בריאות וספורט חדרה

הילד היפראקטיבי? תנסו אומנויות לחימה

האימונים משפרים את יכולותיהם של הילדים בכל תחומי החיים, ובעיקר בבניית ביטחון עצמי ובחיזוק המוטיבציה בלימודים