ישיבת מועצת העיר חדרה לקראת פתיחת שנה הלימודים

0

ישיבת מועצת העיר החגיגית לציון פתיחת שנת הלימודים תשפ"ה נערכה בתיכון חדרה (יום רביעי, 28 באוגוסט 2024). בפתח הישיבה נשא ראש העיר, ניר בן חיים, תפילה להשבת החטופים ולהחלמתם של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, תוך שהוא התייחס לזעזועים שעברה החברה הישראלית בשנה האחרונה, ולקשיים הרבים שילדים חוו בעקבותיהם. בן חיים הדגיש בדבריו את תפקידה החשוב של עיריית חדרה בהשבת תחושת הביטחון והאמון לתושבים וציין כי במערכת החינוך נקלטו למעלה מ-140 תלמידים מהצפון ומהדרום.

ראש העיר, המחזיק גם בתיק החינוך, סקר את ההיערכות העירונית לקראת פתיחת השנה החדשה, כולל השקעות משמעותיות בבינוי שני בתי ספר חדשים בעלות של למעלה מ-100 מיליון ₪ ושיפוצי קיץ בעלות של 12 מיליון ₪. כמו כן, הוא ציין את הישגי החדשנות החינוכית בעיר, הכפלת מספר התלמידים במצוינות מתמטית ומדעית והשקעה בהכשרות צוותי ההוראה.

במהלך הישיבה, נפרדו חברי המועצה בכבוד גדול מד"ר אריה לוקר, שסיים את תפקידו כמנכ"ל תיכון חדרה לאחר מעל 50 שנות עשייה משמעותית. בדבריו אמר ד"ר לוקר: "תמיד ראיתי את תיכון חדרה כחלק בלתי נפרד מעיריית חדרה. עבדנו ביחד במטרה לתת את החינוך הטוב ביותר והתנאים הטובים ביותר לתלמידי העיר. החשוב ביותר עבורי היה לתת לתלמידים אהבת ארץ ישראל, אהבת העיר חדרה, לקרוא להם לשרת שירות משמעותי בצה"ל וכמובן לעודד אותם לחזור ולגור בחדרה." לוקר, שנחשב למנכ"ל המיתולוגי של תיכון חדרה, זכה לתשבחות והוקרה על תרומתו המשמעותית לחינוך בעיר ולתיכון בפרט מכלל חברי המועצה.

כמו כן, התקיימה פרידה גם מיעל פז, המנהלת המוערכת של תיכון חדרה אשר פרשה לגמלאות. עוד במהלך הישיבה החגיגית לפתיחת שנת הלימודים דיברו מנהלת תיכון חדרה הנכנסת, ורד גריוונלד, יו"ר הנהגת ההורים טלי בר ויו"ר מועצת הנוער העירונית רואי דגן.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.