יחידת רומ"ח שתמנה כ- 70 שוטרים תוקם בפרדס חנה כרכור.

0

ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, יוני חכימי: "פעילות היחידה ושיתוף הפעולה של משטרת ישראל עם המועצה יהוו מכפיל כח ויחזקו את תחושת הביטחון ביישוב שלנו, אני מודה למשטרת ישראל ולסממ"ז חוף, תת ניצב דודו בואני על השותפות".

התקיימה פגישת התנעה והערכת מצב להקמת יחידת רומ"ח של משטרת ישראל, מחוז חוף עם ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור וצוותו יחד עם צמרת מחוז חוף במשטרה ובראשם תת ניצב דודו בואני סגן מפקד מחוז חוף.

פגישת ההתנעה התקיימה לאחר הליך שביצע ראש המועצה מול משטרת ישראל במטרה לקלוט את יחידת רומ"ח בפרדס חנה כרכור, במיקום תחנת המשטרה הקיימת.

יחידת רומ"ח היא אחת מהיחידות האיכותיות ביותר של משטרת ישראל שתורכב מכ-70 שוטרים שיעברו הכשרות יס"מ ועתידים לפעול כבר בינואר הקרוב, כבר בימים אלו מבצעת משטרת ישראל גיוסים של שוטרים להקמת היחידה, כאשר הצפי כי כבר בתחילת הרבעון הראשון של 2025 (ינואר) תחל היחידה לפעול מפרדס חנה כרכור. עיקר הפעילות של היחידה הינה הגנה היקפית ופשיעתית במרחב האזור ופעילות בואדי עארה. היחידה תפעל לצד השיטור העירוני שמופעל מזה שנים רבות ביישוב ולא תהווה פגיעה בפעילותו. בתוך כך ראש המועצה, יוני חכימי ממשיך במאמציו להקמת תחנת משטרה ליישוב שאינה נסמכת או נותנת שירות עבור יישובים נוספים, כך שעיקר הפעילות שלה ימוקד אך ורק ביישוב.

ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, יוני חכימי: " שמח לעדכן שלאחר הליך מול משטרת ישראל, השבוע קיימתי ישיבת עבודה עם סממ"ז ( סגן מפקד מחוז חוף)- תת ניצב דודו בואני על הקמת יחידת רומ"ח שתשב פיזית אצלנו במושבה בתחנת המשטרה המקומית. החל מה7 לאוקטובר נפגעו הביטחון האישי והלאומי לכל אזרחי המדינה. מרגע כניסתי לתפקיד בחודש אפריל נושא הביטחון בתקופה מורכבת זו, מדיר שינה מעיניי.  פעילות היחידה ושיתוף הפעולה של משטרת ישראל עם המועצה יהוו מכפיל כח ויחזקו את תחושת הביטחון ביישוב שלנו, אני מודה למשטרת ישראל ולסממ"ז חוף, תת ניצב דודו בואני על השותפות".

תת ניצב דודו בואני, סגן מפקד מחוז חוף: "סיימנו הערכת מצב להקמת יחידת רומ"ח (ריבונות ומשילות במחוז חוף) שתוקם במועצה המקומית פרדס חנה כרכור ותהווה כלי משמעותי לתחושת הביטחון של תושבי היישוב, אני מודה לראש המועצה, יוני חכימי על השותפות"

 

 

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.