איכות סביבה

הקקנוע בשירות הסביבה

לאחר תקופת ניסיון נכנס הקקנוע לעבודה בחדרה. השימוש בקקנוע מתבצע במסגרת השמירה על הניקיון ועל איכות הסביבה בעיר, וכאמצעי נוסף להגברת אכיפה על בעלי כלבים המניחים לכלביהם לעשות צרכיהם ברחבי העיר.

unnamed55-224x300 הקקנוע בשירות הסביבה

הקקנוע, מתקן שאיבה המותקן על קטנוע ששואב את צואת הכלבים, יופעל במשך חמישה ימים בשבוע מהשעה 8:00 בבוקר ועד השעה 15:00. בימי ראשון יופעל הקקנוע בצפון חדרה, שכונת אפרים ושכונת יוספטל; בימי שני בשכונות דרום העיר; ימי שלישי בבית אליעזר; רביעי בגבעת אולגה ובחמישי בנווה חיים, ויצמן, שכונות בית"ר, סלע, גזית, יד שמואל. במרכז העיר יופעל הקקנוע כל יום, מרחוב ביאליק עד הנשיא, ומכביש 4 עד רחוב ירושלים חוצה רבין וביאליק.

מנכ"ל העירייה, יעקב זיגדון, קרא לבעלי הכלבים לנהוג על-פי חוק ולשמור על חדרה נקייה. זיגדון הבהיר, כי במקביל להפעלת המתקן תגביר העירייה את האכיפה נגד בעלי כלבים שאינם מקפידים לאסוף את הצרכים, כולל מתן דוחות גבוהים כקבוע בחוק.

על מנת למנוע זיהום המדרכות והגנים בעיר בצואת כלבים נדרשים בעלי הכלבים להצטייד בשקית נייר או שקית ניילון ממתקן הקרוב אליהם לפני צאתם לטיול עם כלבם. את הגללים יש להשליך לפח האשפה.

 

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

איכות סביבה

גם אתם אספני סוללות?

מתקן ביתי שמעודד להתמודד עם בעיית הסוללות המושלכות לאשפה וגורמות נזק סביבתי בשל החומרים הרעילים שבסוללות
איכות סביבה

סובב סביבה

צעדת מנשה לאורך נחל חביבה סיכמה את שבוע הסביבה במועצה שהחל ביום שבת בהפנינג המסורתי בחממה בעין שמר