איכות סביבה

גם אתם אספני סוללות?

כמה סוללות חצי מלאות יש לכם כרגע בבית? סביר להניח שהרבה. הסיפור די מוכר, שלט הטלוויזיה נחלש אנחנו מחליפים סוללות ושומרים את הישנות. כך מכל מכשיר המופעל ע"י סוללות בבית או בעבודה אנו "שומרים" עוד ועוד סוללות מבלי לדעת באמת כמה אנרגיה נותרה בהן.

michzur-300x109 גם אתם אספני סוללות?

אז הנה פתרון ירוק וחכם מבית חברת אגרולן – פח מחזור ביתי לסוללות שזה כבר רעיון נפלא, הבונוס הוא מד בקרה בחלק העליון של הפח אליו מכניסים את הסוללות ומקבלים עידכון אם אכן הסוללה מיצתה את עצמה או שאפשר להמשיך להשתמש בה.

בהחלט מתקן ביתי שמעודד להתמודד היום עם בעיית הסוללות המושלכות לרוב לאשפה הביתית וגורמות נזק סביבתי בשל החומרים הרעילים והמתכות שבסוללות. ומה קורה בעולם? בבריטניה נערך מחקר בדיוק בנושא מחזור סוללות ובו עלה נתון חשוב: 72% מהציבור ימחזרו סוללות אם ניתן יהיה לבחון מה מצבן. ניתן לשער שבמדינה מערבית כמו ישראל, שעניין איכותי הסביבה צובר תאוצה, נגלה נתונים אחרים ואולי אף טובים יותר.

בלי קשר לכתבה, מומלץ למצוא מקום בו קיים מתקן מיחזור לסוללות ולהמנע מלאגור בבית סוללות ריקות ובטח לא לזרוק לפח האשפה הרגיל. במקביל, דכאי להכין פח ביתי קטן לטובת העניין או אפילו מוצר כמו זה שעוזר להבין מה מצב הסוללה. והנה רעיון ליוזמה מקומית – עסקים מקומיים יאמצו פח מעין זה כשירות ירוק לציבור.

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

איכות סביבה

סובב סביבה

צעדת מנשה לאורך נחל חביבה סיכמה את שבוע הסביבה במועצה שהחל ביום שבת בהפנינג המסורתי בחממה בעין שמר
איכות סביבה

הקקנוע בשירות הסביבה

הקקנוע יסייר בשכונות בימים קבועים, ומדי יום במרכז העיר. במקביל תוגבר האכיפה על בעלי הכלבים