חדרה נדל"ן

בית אליעזר מתפתחת

שכונה חדשה עתידה להיבנות בבית אליעזר – סביוני חדרה. חברת "אפריקה ישראל" תבנה 5 בנייני מגורים ויכללו 208 יחידות דיור. בשלב ראשון תבנה החברה 3 בניינים בני 9 קומות, עם דירות מרווחות במגוון גדלים: דירות 4 חדרים בשטח של כ-104 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ-14 מ"ר; דירות 5 חדרים בשטח של כ-123 מ"ר ומרפסת בשטח של כ-13 מ"ר; ומיני פנטהאוזים בני 5 חדרים בשטח של כ-133 מ"ר ומרפסת בשטח של כ-25 מ"ר. מחירי הדירות ינועו בין 1.18 ל-1.38 מיליון ₪.

unnamed10-300x117 בית אליעזר מתפתחת

העירייה, בשיתוף עם "אפריקה ישראל", תפתח את התשתיות ההיקפיות ברחובות יפה נוף והגת, בהתאם לקצב השיווק ובניית הדירות. לשם כך יזמה העירייה תב"ר מיוחד בהיקף של כ-17 מיליון שקלים שמיועד לתכנון וביצוע התשתיות ההיקפיות, ניקוז, ביוב, מים, כבישים, פיתוח נופי וחניות.

גם מבחינת נגישות יהיה לשכונה יתרון – בקרוב צפוי להיפתח החיבור לכביש 9, וכן החיבור של כביש 9 לכביש 6. כך שתושבי שכונות מזרח העיר יוכלו להגיע לכביש 6 תוך דקות. בנוסף, לקראת סוף השנה ייפתח גם ציר ארבע אגודות (דרך יוליאנה) שיאפשר לתושבי שכונות מזרח העיר לצאת ישירות לכביש 65 מבלי לעבור במרכז העיר.

מנכ"ל "אפריקה ישראל, אורן הוד: "מדובר בשכונה שערכה עולה ככל שעובר הזמן, ולא מן הנמנע שהחברה תביע עניין בשטחים נוספים מסביבה. בנוסף בודקת החברה אפשרות להקים שני פרויקטים נוספים בחדרה, האחד במרכז העיר והשני באזור החוף בגבעת אולגה".

"הפרויקט הוא סנונית ראשונה בהפרחת רוח חיים בשכונת הספורטן", אומר מהנדס העיר, נועם גרייף. "בסמיכות לשכונה של 'אפריקה ישראל' מתוכנן פרויקט של רשות מקרקעי ישראל בהיקף של כ-200 יחידות דיור, שנמצא בשלב חתימת חוזה מול העירייה ותאגיד המים. אין ספק שתנופת הבנייה תתרום להמשך הפיתוח של המתחם העירוני שם, פיתוח תשתיות פיזיות, פיתוח תשתיות חינוכיות, והעצמה של כל התשתיות בשכונה".

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

נדל"ן

טיפים למציאת מתווך

לפני שאתם חותמים על חוזה עם מתווך כדאי שתבדקו מספר דברים
נדל"ן

כמה עולה נסיעה באוטובוס?

תושבי הפריפריה משלמים עד 230% יותר לקילומטר עבור נסיעה בתחבורה הציבורית לעומת תושבי המרכז