חדרה חינוך

בחדרה מחנכים את הדור הבא לחלום, להשתייך ולהצטיין

26,000 תלמידים ותלמידות מגיל לידה ועד כתה ט׳ החלו הבוקר את שנת הלימודים במערכת החינוך ב-72 מעונות מוכרים, 199 גני ילדים ו-48 בתי ספר. בעקבות עיצומי ארגון המורים, תלמידי התיכונים לא פתחו את שנת הלימודים. תלמידי העיר הגיעו לבושים הבוקר בחולצות צהובות, כדי להביע סולידריות עם משפחות החטופים ולקרוא לשחרורם. 

בהתאם למדיניות ראש העיר, חדרה מציבה את החינוך בעיר בראש סדר העדיפויות. במהלך חופשת הקיץ שופצו, חודשו ואובזרו עשרות מוסדות חינוך בהשקעה של 12 מיליון ש"ח וכן נבנו שני בתי ספר חדשים בהשקעה של 100 מיליון ש״ח. שתי מנהלות ומנהל חדש הצטרפו השנה לנבחרת המנהלים של העיר – ורד גרינוולד מנהלת תיכון חדרה, אבידן קידר מנהל תיכון גימנסיה חדרה ועליזה מורן מנהלת מחלקת חינוך יסודי באגף החינוך. 

בעקבות המלחמה, באגף החינוך שמו דגש מיוחד על נושא החוסן. בשנת הלימודים הקרובה יעברו כל הצוותים החינוכיים הכשרות מיוחדות ע"י פסיכולוגים מהשירות הפסיכולוגי-חינוכי של העירייה על מנת להעניק לתלמידים כלים להתמודדות, לפתח חוסן ולחזק את תחושת הביטחון האישי. 

מערכת החינוך בחדרה מתגאה בחדשנות חינוכית ומגוון רחב בשיטות לימוד ותכניות פדגוגיות שנכללות בתוכניות הלימודים, תוך דגש על חינוך מכיל ומודל ייחודי ארצי של גנים מקדמי הכלה. בחדרה בתי ספר וגנים דמוקרטים, מונטסוריים, משחקים ומכילים לצד מוסדות חינוך בעלי ייחודיות בתחומי מדע ואומנות, צילום, קיימות, ים ואקלים, מוזיקה ומנהיגות. בשנה האחרונה הוכפל מספר התלמידים במצוינות מתמטית ומדעית בגילאי התיכון. 

ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים: התעוררנו לבוקר עם בשורות קשות ואני שולח תנחומים למשפחות החטופים ולכל עם ישראל, ומייחל להשבתם של כל החטופות והחטופים. ביום כזה המעבר בין עצב לשמחה הוא בלתי נתפס ובלתי אפשרי. עלינו, ההורים, ואנשי ונשות החינוך, מוטלת החובה לייצר עבור ילדינו יציבות ומקום בטוח וגם ללבוש פנים מחייכות כשהלב נקרע מבפנים. פתחנו היום בהתרגשות שנת לימודים חדשה, בה תלמידי חדרה הביעו הזדהות ולבשו צהוב. עד הרגע האחרון עמלו עובדות ועובדי העירייה ומערכת החינוך על מנת להכין את בתי הספר והגנים עבורכם.התפקיד שלנו להעניק לילדינו סביבה מכילה, אוהבת ומחבקת, שתאפשר להם להגשים את כל החלומות שלהם ולהיות הכי טובים בכל תחום בו יבחרו. אנשי ונשות החינוך המסורים והנפלאים שלנו כאן ללוות אותם, להקשיב להם ולצעוד איתם יד ביד. אני מאחל שנת לימודים מוצלחת, שנה של תקווה וביטחון. 

 

מערכת השרון הצפוני

About Author

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like

חינוך

פרס החינוך לפרדס חנה

המועצה קיבלה 100 אלף ₪ להשקעה בפרויקטים חינוכיים
חינוך

שוב חילופי מנהלים באגף החינוך בחדרה

לאה אבוטבול הודיעה על יציאה לחופשה ללא תשלום