באלרמי – אירוח שף בקונספט חדש
תכניות הריאליטי הקולינריות ופריחת התחום בארץ הציבו את האוכל במרכז השיח, מצד שני באיזה שהוא מקום יש לנו כבר הרגשה שכבר ראינו הכל.
השף רמי קונסטנטינובסקי מביא משהו חדש לחוויה הקולינרית של הקהל הישראלי – אירוח שף ברמה יוקרתית אצלו בבית. רמי וסיוון שהם גם בני זוג
יצרו את החוויה שנקראת "באלרמי" במרחב מיוחד שהקצו אצלם בבית. האורחים מגיעים ויושבים סביב בר מיוחד באמצע ניצב טאבון ופלטות בישול
והאירוח הביתי הוא למעשה המפגש הישיר עם השף.
שאלנו את רמי מה הוביל אותו לרעיון הלא שגרתי והעסק המיוחד שלו: "בימים שעבדתי כשף במסעדות הרגשתי כי נוצר נתק ביני לבין האדם
הכי חשוב עבורו אני עושה את כל העבודה, האורח שלי במסעדה. החוויה הכי גדולה לשף זה לראות את האנשים נהנים ושמחים מהרגע בו
הם פגשו את האוכל והחוויה שרציתי להעביר אליהם. מכאן נולד הרעיון לארח בבית בפגישה בגובה העיניים אך יחד עם זאת לשמור על אוכל
מוקפד ומגוון"
רמי הספיק לעשות מסע מכובד עבור שפים בארץ ועבד במסעדות מובילות כמו: גוז' ודניאל, גוסטו, זוזוברה הרצליה, קפה איטליה, פורטר אנד
סאנס וזה רק בישראל.
במסעו לאיטליה למד רמי אצל השפית המפורסמת נדיה סנטיני המעוטרת בשלושה כוכבי מישלן שהחזירה אותו לאהבתו המקורית – ליצור אוכל באהבה.
"שם למעשה חזרתי לשורשים ולאהבה הכי גדולה שלי וזה לבשל מהלב, באיטליה אתה מגלה את הפשטות, את השיחה החמה סביב האוכל, את הארוחה
כאירוע מחבר ומקרב….ארוחה שם לוקחת 3 שעות וזה מה שקורה גם אצלי"
הארוחה נשמכת כאמור 3 שעות וכולל 8 מנות, יין חופשי וכבר בהתחלה אומרים המארחים תשתו רק יין ותשאירו המון מקום לאוכל, כי האוכל מגיע ובכמויות
מרשימות, לכל מנה הסיפור שלה והיא נוצרת מול הלקוחות הישובים סביב הבר.
"לנו היה חשוב להעביר מסר הכי פשוט ללקוחות – תרגישו כמו בבית" מספרת סיוון "בדרך כלל מגיעים קבוצות של חברים או משפחות שחוגגות אירוע או שהם
פשוט רוצים קצת לצאת משגרת המסעדות בארץ. לפני שהם מגיעים אנו משוחחים עם המארגן מבינים איזה אוכל הם אוהבים מה הם מחפשים, ומה הפרטים
הקטנים שיעשו להם את המפגש איתנו לחוויה"
בין המנות הכי אהובות אצל "באלרמי" תפגשו ריזוטו מצויין, ארטישוק צלוי עם גבינות מיוחדות, מאפים נהדרים, מנות בשר נהדרות וכמובן הפינאלה – קינוחים!
מה המסר שלכם לעסקים בתחילת הדרך?
סיוון: התמדה, וקשר עם הלקוח בגובה העיניים, חייבים לנהוג עם לקוח בדיוק כמו שאנחנו בעצמנו רוצים שיתייחסו אלינו כלקוחות, חווית שירות היא חלק בלתי נפרד
מחווית מוצר או במקרה שלנו החוויה הקולינרית.
רמי: הרבה חבר'ה צעירים הולכים על עסקים כמו בתי קפה ומסעדות ואלה העסקים שנסגרים הכי מהר, ניהול עסק של אוכל מצריך ירידה לפרטים, שליטה בכל
המספרים של העסק, בשנים האחרונות אני גם מלווה מסעדות בייעוץ והכוונה ליצירת תכנית עבודה ופעילות שמצד אחד תשמור על המסעדה רווחית ומצד שני,
תספק לקהל הישראלי חוויות במחיר שפוי.
באלרמי – מושב עולש, למידע ופרטים 052-5689998 או באתר האינטרנט