אפליקציה משודרגת לפרדס חנה כרכור
מועצת פרדס חנה כרכור גאה להשיק את האפליקציה המשודרגת לתושבים בישומון- מידע נרחב על שירותי המועצה, פתיחת פנייה במוקד וגביית תשלומים
מועצת פרדס חנה כרכור משיקה השבוע אפליקציה חדשה ומשודרגת לתושבים. ביישומון המחודש תכנים רבים על פעילות המועצה אפשרות תשלומים וכן האפשרות לדיווח על מפגעים באמצעות הטלפון הנייד תוך צירוף תמונה המתעדת את המפגע. בין התכנים הרבים מהם ניתן ליהנות ביישומון- מיקום של עמדות מיחזור, מידע על אירועים בישוב, פינוי אשפה וימי פינוי גזם, מידע על שירותי המועצה כולל שעות קבלת קהל ועוד.
הרחבת ערוצי התקשורת למוקד העירוני הינה חלק ממהלך נרחב לאורך השנה האחרונה לשיפור השירות לתושב בדגש על קידום פעילות המוקד העירוני 106. תכנית פעילות מקיפה כללה רכישת טכנולוגיה חדשה וייעול המענה לתושב הפונה למוקד העירוני.
מעבר לכך, בשנה האחרונה הורחבו ערוצי המידע והתקשורת עם התושבים והמועצה מפעילה מלבד אתר אינטרנט ומענה טלפוני דף פייסבוק וניוזלטר עם מידע חודשי.
הפנייה למוקד 106 מתאפשרת כיום גם באמצעות הטלפון הנייד (נוסף למענה טלפוני, פתיחת פניה באתר המועצה וחיבור לאתר באמצעות דף הפייסבוק של המועצה). כאמור בפנייה למוקד באמצעות האפליקציה ניתן לצרף תמונות רלוונטיות.
ניתן להוריד את האפליקציה באמצעות חנות גוגל aps האפליקציה הינה תחת השם "פרדס חנה כרכור" ולפתוח דרכה פנייה או דיווח חדשים. הפניות עצמן מנותבות למחלקות ואגפי המועצה השונים לטיפולם המקצועי ולמענה ענייני לתושב/ת הפונה.
השקת האפליקציה המשודרגת תלווה בקמפיין פרסומי בעיתונים, בשלטי חוצות ובפייסבוק.
גזבר ומזכיר המועצה, רן גלר , מסר כי" אנחנו נמצאים במגמת ייעול ושיפור השירות לתושב ובעיקר בתחום הפניות למוקד העירוני. בחודשים האחרונים פעלנו להרחבת המידע ולשימוש ידידותי יותר ביישומון המחודש. מזמינים אתכם להוריד ולהתחבר ולפנות אלינו גם באמצעות הטלפון הנייד. "