חדרה חינוך

"אני גאה לבזבז כסף על חינוך"

unnamed4-300x200 "אני גאה לבזבז כסף על חינוך"שר האוצר, משה כחלון, הגיע לפתוח את שנת הלימודים תשע"ו בחדרה, העיר שבה גדל ולמד. באירוח השר השתתפה גם לאה אבוטבול, המנהלת החדשה של אגף החינוך בעירייה, שהיא גם אחותו הצעירה של השר כחלון.

הסיור התמקד בחנוכת מבני חינוך חדשים שהקימה עיריית חדרה. ראש העיר, צביקה גנדלמן, עדכן כי העירייה בנתה 11 גני ילדים חדשים והרחיבה 5 בתי ספר ברחבי העיר. גנדלמן: "אנו פותחים את שנת הלימודים במערכת חינוך יציבה, המתפתחת כל העת לכיוונים חדשים כמו כיתות 2021, עם כוונה לפתוח את אזורי הרישום, ומגמות נוספות שיהפכו את מערכת החינוך העירונית לחדשנית ומובילה".

unnamed1-300x200 "אני גאה לבזבז כסף על חינוך"

השר כחלון שיבח את ההיערכות של מערכת החינוך העירונית ואמר שהחינוך הוא התפקיד החשוב ביותר מאחר שהוא מעצב את דור העתיד. עוד אמר, כי האוצר הוסיף לשנת 2015/16 כ-4 מיליארד שקלים לחינוך. כחלון: "הביקורת הגדולה והמרכזית הייתה שהתקציב של כחלון הוא מפונק ובזבזני. אבל אני גאה לבזבז כסף על חינוך, ואין לי ספק שבעוד כמה שנים יבינו שזה לא בזבוז זו השקעה".

ראש העיר והשר ביקרו בכיתות א' וחילקו ערכות זהירות בדרכים לתלמידים החדשים ואיחלו להם הצלחה בלימודים.

התרגשות מיוחדת ניכרה כשהסיור הגיע לבית הספר הממ"ד "יבנה" בשכונת גבעת אולגה, שם התחנך השר כחלון בילדותו. וגם בבית הספר הרב תחומי למדעים ואמנויות שהשר נמנה על תלמידיו בתקופתו של המנהל קלמן צוהר, שבית הספר נקרא על שמו כיום. מנהלת בית הספר, אילנה שטרהל, הפתיעה את השר והעניקה לו תעודת בוגר כבוד של בית הספר.

 

 

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

חינוך

פרס החינוך לפרדס חנה

המועצה קיבלה 100 אלף ₪ להשקעה בפרויקטים חינוכיים
חינוך

שוב חילופי מנהלים באגף החינוך בחדרה

לאה אבוטבול הודיעה על יציאה לחופשה ללא תשלום
ניתן ליצור איתנו קשר בערוצים הבאים