חדרה מקומי

תפילה, שירה ותשליך מקודש בחוף אולגה

בחוף אולגה, על רקע רחש הגלים ורוח הים, התכנסו עשרות נשים מכל הגילאים לאירוע מיוחד של שירה מקודשת, תפילה ותשליך לקראת השנה החדשה, לשובם של 101 החטופות והחטופים ולשלום חיילי צה"ל בכל הגזרות.

האירוע, שהתקיים לאחר שנה מאתגרת במיוחד, איפשר למשתתפות לקחת רגע של נשימה והתכנסות פנימית, מתוך אחדות ועוצמה נשית, והתחזקות בתקווה ובאמונה לשנה טובה יותר. בשיאו של האירוע נערך טקס תשליך מקודש, שבו המשתתפות השליכו אל הים את כל הקשיים והכאב של השנה החולפת, מתוך כוונה להתחיל את השנה החדשה בטוהר, תקווה ואמונה מחודשת.

רויטל פוקס, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, הדגישה את חשיבות הרגע המשותף ואמרה: ״כפי שכתב הרב קוק, 'הצמאון לאחדות הוא התשוקה העליונה של הנשמה, ורק באור האחדות יוכל לבוא גאולתה'. הרוח שבנו חזקה, ובכוחה של האחדות אנחנו מוצאות את הכוח להאמין ולבקש ימים טובים יותר."

האירוע נערך בהובלתה של פוקס ובשיתוף פעולה עם ארגוני הנשים בחדרה: הכוללה, נשות הדסה, המדרשה לנשים, נעמת, ויצו ומרכז הפנאי העיר. 

בסיום האירוע הביעה אחת המשתתפות הערכה על ההזדמנות להתכנס, לשיר ולחזק את הרוח הפנימית והחברתית בתקופה כה מאתגרת, תוך פתיחת הלב לשנה החדשה. 

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

מבט אל מקומי פרדס חנה כרכור תרבות ופנאי

הפרכוריאדע הראשונה

ביום שישי יצאה לדרך הפרכוריאדע, העדלאידע הראשונה של פרדס חנה כרכור, שעמדה בסימן המיחזור. היה שמח וצבעוני
בריאות וספורט חדרה

הילד היפראקטיבי? תנסו אומנויות לחימה

האימונים משפרים את יכולותיהם של הילדים בכל תחומי החיים, ובעיקר בבניית ביטחון עצמי ובחיזוק המוטיבציה בלימודים
ניתן ליצור איתנו קשר בערוצים הבאים