חדרה חינוך

תערוכה מיוחדת

במסגרת שבוע החינוך המיוחד, המצוין במחוז חיפה של משרד החינוך, הוצגה בפסג"ה (מרכז לפיתוח סגלי הוראה) חדרה תערוכה של תלמידים הלומדים במסגרות החינוך המיוחד בעיר. פסג"ה חדרה עוסק בפיתוח מקצועי של סגלי הוראה וניהול ונותן מענה לצרכים ייחודיים של בתי הספר. unnamed32-300x200 תערוכה מיוחדת
שבוע החינוך המיוחד נועד להאיר את העשייה של צוותי החינוך המיוחד ולאפשר לכל תלמיד לבטא את כישוריו. במהלך השבוע יתקיימו בבתי הספר ובגנים פעילויות רבות ברוח התרומה לקהילה. תלמידי החינוך המיוחד ילמדו את חבריהם מהחינוך הרגיל, יעסקו בהסברה על הלקויות השונות ויובילו פעילויות התנדבות למען האוכלוסיות השונות בקהילה.
השנה לראשונה מתקיימות במרכזי הפסג"ה במחוז תערוכות אמנות מעבודותיהם של תלמידי החינוך המיוחד, מבתי הספר לחינוך מיוחד, כיתות לחינוך מיוחד בבתי ספר רגילים, וילדי שילוב. שבוע זה נועד להעצמת התלמידים וצוותי החינוך המיוחד, לתת מקום לכישורים וחוזקות ולהעמיק את הקשר ויצירת השותפויות עם כלל התלמידים בבית הספר וביישוב.

unnamed1-300x191 תערוכה מיוחדתבתערוכה מוצגות מגוון יצירות המשקפות את תהליך הלימוד במסגרת שיעורי אמנות. יצירות האמנות חושפות עבודה בטכניקות אמנות מגוונות: רישום, פיסול, צבע, מחזור, צילום, גרפיקה ממוחשבת ואנימציה בווידאו. מגוון התוצרים משקפים את הרב תרבותיות .

התערוכה פתוחה לקהל המשתלמים, המבקרים במרכזי הפסג"ה, אורחים, הילדים האמנים והוריהם אשר יגיעו לצפות ביצירות האמנות.

unnamed2-300x200 תערוכה מיוחדת
גנדלמן עם מנהלת המחוז ומנהלת פסג"ה
מנהלת המחוז רחל מתוקי, הודתה למרכזת על החינוך המיוחד ורדה לבנה, ולמפקחי החינוך המיוחד על ארגון התערוכה וליווי צוותי החינוך והתלמידים. מתוקי ציינה את הרמה האמנותית הגבוהה של היצירות: "אני גאה ומתרגשת לנוכח עולם פנימי עשיר שמביעים התלמידים. זו כוחה של האמנות 'לפתוח את הלב' ולאפשר לכל תלמיד באשר הוא הזדמנות לממש את יכולותיו. היופי באמנות, שהיא יוצרת חוויית הצלחה הכוללת סיפוק וגאווה ביצירת האמנותית שכל אחד יצר".

ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, הודה למנהלת פסג"ה חדרה, הדר גפני, על אירוח התערוכה והדגיש: "עבודתם של מחנכים, מורים, וצוותי חינוך העוסקים בחינוך המיוחד היא עבודת קודש של עשייה חינוכית איכותית. אגף החינוך של העירייה רואה חשיבות גבוהה בטיפול בילדי החינוך המיוחד, ואכן בחדרה ניתן מענה הוליסטי לילדים במסגרות השונות מגיל הגן ועד בגרותם".

 

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

חינוך

פרס החינוך לפרדס חנה

המועצה קיבלה 100 אלף ₪ להשקעה בפרויקטים חינוכיים
חינוך

שוב חילופי מנהלים באגף החינוך בחדרה

לאה אבוטבול הודיעה על יציאה לחופשה ללא תשלום