רשת קפה קפה במהלך צרכני חברתי
רשת בתי הקפה הגדולה והמובילה בישראל "קפה קפה" יוצאת במהלך צרכני-חברתי חדש למען הלקוחות ומוזילה את מחירי המשקאות החמים ב"טייק אווי" ל-6 שקלים בלבד
קפה קפה – כוס קפה בטייק אווי ב6 שקלים במהלך צרכני חברתי חדש. צילום: סטודיו קפה קפהרשת "קפה קפה" מורידה את מחירי המשקאות החמים ב"טייק אווי" בסניפי הרשת בפריסה ארצית, ובכללם: קפוצ'ינו, אמריקנו, מקיאטו, אספרסו, נס קפה, נס על חלב, קפה שחור ותה בגודל רגיל, במחיר של 6 שקלים בלבד.
מטרת המהלך החברתי החדש: "מילים יפות עושות קסמים", בהשראת התנועה החברתית "פנימה", היא לעודד שיח מכובד יותר בחברה הישראלית ובמסגרתו – לקוחות "קפה קפה" אשר ישתמשו במילים "בבקשה" ו"תודה" במעמד רכישת כוס הקפה (בגודל רגיל), ישלמו 6 שקלים בלבד במקום 8 שקלים.
רונן נימני, בעלים קבוצת "קפה קפה": "רשת 'קפה קפה' מחויבת בראש ובראשונה לקהל לקוחותיה הנאמן, אשר אוהב לבלות בסניפים שלנו בכל רחבי הארץ. אנו מקשיבים ללקוחותינו וכהמשך למהלך הוזלת מחירי הקפה ברשת שהתחלנו להוביל לפני כשלוש וחצי שנים וכחלק ממהלך חברתי, החלטנו להוריד את מחירי הקפה ב'טייק אווי', משמונה שקלים לשישה שקלים בלבד".
נעם צימרמן, מנכ"ל קבוצת "קפה קפה": "במסגרת מהלך חברתי של הורדת המחירים, 'קפה קפה' חברה לתנועה 'פנימה', ששמה לה למטרה לקדם סולידריות חברתית בחברה הישראלית, ואנו משיקים יחדיו קמפיין חברתי משותף לעידוד השיח החיובי בין איש לרעהו בישראל. במסגרת המהלך 'מילים יפות עושות קסמים', לקוחות אשר ישתמשו במילים 'בבקשה' ו'תודה' במעמד הזמנת כוס הקפה ב'טייק אווי', ייהנו מכוס שתייה חמה במהדורה חדשה וממותגת במחיר של 6 שקלים במקום 8 שקלים".
הרב שי פירון, ממייסדי פנימה ושר החינוך לשעבר: "המהלך שמובילה הנהלת קפה קפה בהובלת רונן נימני הוא מהלך פורץ דרך שתכליתו להשפיע על השיח המורכב בישראל. אנו מקווים ששינוי השפה יוביל ליותר הקשבה, יותר הבנה, יותר הכלה. אני קורא לחברות עסקיות נוספות ללכת בעקבות קפה קפה ולתרום את חלקם לשינוי השיח בישראל".