רשת האופנה ml יוצאת בקמפיין ייחודי
ml women בקמפיין ייחודי נגד נגד הבודי שיימינג בפייסבוק.
צילום אריאל בלק
רשת האופנה ml המתמחה בקטגוריית האופנה למידות גדולות בישראל, יוצאת בקמפיין רחב, בעקבות הדרת נשים מלאות בפייסבוק ובמגזינים ברחבי העולם .
במסגרת הקמפיין נקראות נשים מכל המידות והגדלים להעלות באתר הפייסבוק של רשת ml, תמונה והן צרכות לתייג #אני_מלאה_וזה_מתאים_לי ולשתף את התמונה בעמוד הפייסבוק שלml בחודש הקרוב.
עשר הזוכות במספר הלייקים הגדול ביותר, יקבלו כל אחת שובר קנייה בסך 1,000 ₪ ברשת ml.
שאול מור, מנכ"ל רשת ml מסר: " כבית של נשים בכל המידות אנו לא מודדים את היופי הנשי על פי המידה. בעיננו כל אישה יפה, נשית ומיוחדת ולא משנה מהן מידותיה, גילה או הצבע שלה, ועל כן אנו יוצאים בקמפיין נגד ה- Body shaming ובעד ה- Body positivity . עוד מסר שאול מור: "להערכת רשת ml אלפי נשים בארץ יעלו את תמונותיהן כמחאה לשיימינג ברשתות החברתיות".
רשת האופנה ml המתמחה בקטגוריית האופנה למידות גדולות בישראל ובעלת היצע רחב לנשים, מגוון סגנונות והבנה בבדים נכונים – המחזיקים ואוספים את הגוף ובעלי גזרות מדויקות למידות גדולות הנותנות מענה לכל אישה שרוצה להראות מעודכנת ובמיטבה.