מדור פרסומי

פנסיון בית הכלבים של חני

 

בישוב הירוק והפסטורלי קציר,  שוכן פנסיון בית הכלבים של חני, מקום שמלא באהבה, מסירות, ויחס אישי לכלב קטן שנכנס אליו.
נפגשנו עם חני, בעלת הפנסיון, לשמוע ממנה על המקום המיוחד שיצרה לכלבים הקטנים, ועל החיבור המיוחד שלה לעולם הכלבים.

איך התחלת לעבוד עם כלבים ומה הוביל אותך להקים את הפנסיון?

האמת היא שכלבים תמיד היו חלק מהחיים שלי. מאז שאני זוכרת את עצמי, תמיד היה לנו כלב בבית, וכשהפכתי לאמא, הכלבים המשיכו להיות חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו. הם תמיד גרמו לי להרגיש כל כך הרבה שמחה ואהבה, והיה לי ברור שאני רוצה להעניק את זה גם לאחרים. הרעיון להקים פנסיון לכלבים קטנים הגיע כשחיפשתי מקום לשמור על הכלבים של חברים ומשפחה בזמן החופשות שלהם. כשראיתי איך הכלבים נהנים ומשתלבים באווירה הביתית שלנו, החלטתי להפוך את זה למקצוע.

מה מייחד את הפנסיון שלך מכל פנסיון אחר?

הדבר הכי חשוב לי הוא שהכלבים ירגישו בבית. הפנסיון הוא לא מקום קר או מרוחק – הכלבים חיים ממש כמו חלק מהמשפחה. הם משחקים חופשי בתוך הבית וגם בגינה הגדולה והמגודרת שיש לנו, כך שהם יכולים לרוץ ולהשתולל בלי דאגות. הם ישנים בבית, מקבלים יחס אישי ואהבה בכל רגע, ואני נמצאת איתם 24/7. כל כלב מקבל את מלוא תשומת הלב שאני מעניקה לו, ואני משתדלת להכיר כל אחד מהם על פי האופי והצרכים שלו.

איך את שומרת על קשר עם הבעלים בזמן שהות הכלב בפנסיון?

אני יודעת כמה חשוב לבעלים לדעת שהכלב שלהם בידיים טובות. לכן, אני מעדכנת אותם באופן שוטף דרך ווצאפ ודף הפייסבוק של הפנסיון. אני שולחת תמונות וסרטונים מהפעילויות שהכלבים עושים, כך שהבעלים יכולים לראות איך הכלב שלהם נהנה ומרגיש טוב גם כשהם רחוקים. זה נותן להם שקט נפשי ומחבר אותם לחוויה שהכלב עובר.

מה את הכי אוהבת בעבודה שלך?

האמת היא שאני אוהבת הכל! אבל מה שמרגש אותי במיוחד זה לראות איך כלב מגיע אליי, קצת חושש או לא בטוח, ואחרי כמה שעות הוא כבר מרגיש בבית, שמח ומשתלב. כל חיבוק, ליקוק, ומשחק שאני מקבלת מהם, מראה לי שאני עושה את הדבר הנכון. כל כלב שמגיע לפנסיון הוא חלק מהמשפחה שלי, ואני מעניקה לו את אותה אהבה שהייתי נותנת לכלב שלי.

מה היית רוצה שהבעלים ידעו כשהם בוחרים לשלוח את הכלב שלהם אלייך?

קודם כל, אני רוצה שהם יידעו שהכלב שלהם נמצא בידיים הכי טובות. אני עושה הכל כדי שהשהות שלו כאן תהיה מהנה ונעימה, ממש כמו חופשה עבורו. הם יכולים להיות רגועים ולדעת שהכלב יקבל הרבה אהבה, משחקים והנאה, וכל הזמן יהיה בקשר איתם דרך העדכונים השוטפים. הפנסיון שלי הוא כמו בית לכלבים קטנים – מקום שבו הם יכולים להרגיש בטוחים, נאהבים ומוגנים.

פנסיון בית הכלבים של חני הוא לא רק מקום לשמור על הכלב בזמן שאתם בחופשה – זה בית חם שבו הכלבים נהנים מאווירה משפחתית, יחס אישי ומשחקים חופשיים בבית ובגינה מפנקת. אם אתם מחפשים מקום שבו הכלב שלכם ירגיש כמו חלק מהמשפחה, זה בדיוק המקום המתאים. צרו קשר עוד היום לתיאום מקום, ותנו לכלב שלכם את החופשה המושלמת.

לדף הפייסבוק

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

דרכון פורטוגלי
מדור פרסומי

אלפי ישראליים במרדף אחר דרכון פורטוגלי – למה זה כדאי?

אזרחות פורטוגלית אירופאית הפכה מאוד פופולרית בשנים האחרונות, שאלנו את עו"ד אמיתי בן אור המתמחה בתחום מה מחפשים אלפי ישראלים
בית ספר להוקי גלגליות בבנימינה-גבעת עדה
מדור פרסומי

די עם המסכים! – הורים נשמע לכם מוכר? בית ספר להוקי גלגליות בבנימינה-גבעת עדה פתרון מצויין

חוג נפלא בסביבה שלנו שלא רק מוציא את הילדים מהמסך אלא ממש גורם להם להנאות וחיזוק כישורים
ניתן ליצור איתנו קשר בערוצים הבאים