פינוק MEN חוויה בניחוח כובש
פינוק MEN סדרה חדשה, ריחנית וכובשת. צילום: הדמיה
פינוק מותג הטיפוח המוביל, פונה לקהל הגברים עם סדרת מוצרים מפנקים בניחוח כובש.בזכות מודעות גוברת של גברים למראה שלהם והשיח על הנושא ברשתות החברתיות. גברים כיום מחפשים מוצרי טיפוח מעבר למוצרים הבסיסיים בהם הם משתמשים (למשל שמפו וקצף גילוח), וממחקרים בעולם עולה כי כ-30% מהם מעוניינים במוצרים המעניקים מענה פונקציונאלי.
- פינוק לגבר 3 ב-1: שמפו, ג'ל רחצה וסבון פנים. פתרון פשוט ופונקציונאלי במוצר אחד. הנוסחה העשירה, בתוספת תמצית אלוורה ותה ירוק, מכילה מרכיבי ניקוי עדינים ומתאימה לשיער, לגוף ולפנים. פינוק 3 ב-1 לתחושת רעננות, מעניק לשיער רכות וברק, מטפח את עור הקרקפת ומותיר את העור נעים למגע.
- פינוק לגבר 2 ב-1: שמפו ומרכך לשיער לתחושת רעננות, בתוספת תמצית אלוורה. הנוסחה העשירה מעניקה לשיער רכות, ברק ומראה בריא וחיוני.
- פינוק לגבר ג'ל רחצה: למראה עור בריא ותחושת רעננות בתוספת תמצית אלוורה, בשילוב מרכיבי ניקוי עדינים לעור. הנוסחה העשירה מעניקה תחושה של עור רך, מטופח ונעים למגע.
לדברי ארנון שפירא, סמנכ"ל שיווק מותגים בינלאומיים ביוניליוור ישראל:
"המותג פינוק נהנה מצמיחה עקבית בשנים האחרונות, והוא כיום מותג הטיפוח מס' 1 בישראל*, תוך שהוא נותן מענה לצרכי הטיפוח של כלל המשפחה, עם נוכחות משמעותית במיוחד בקטגוריות השיער והסבונים. גם עולם מוצרי הטיפוח לגבר צומח בקצב מהיר בשנים האחרונות בארץ ובעולם, ואך טבעי שפינוק, המוכר ואהוב כ"כ על הצרכנית והצרכן הישראלים, ייתן גם הוא מענה ייעודי לצרכי הטיפוח של הגבר הישראלי, עם סדרת מוצרים לגברים, בהצעת ערך מוצרית איכותית ואטרקטיבית.
הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים לטיפוח השיער והגוף, ובהם מוצר 3 ב-1 המעניק פתרון ייחודי לצרכי הטיפוח הגברי, עם פתרון כולל ונוח של שמפו, ג'ל רחצה וסבון פנים – והכל במוצר אחד."
*ע"פ נילסן, MarketTrack 1.1.2015-31.12.2015, כמותי וכספי, בקטגוריות שמפו, מרכך וסבון
להשיג ברשתות השיווק והפארם