חברה וקהילה חדרה מבט אל

ערב מרגש של פורום הורים לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בחדרה במרכז צעירים

פורום ההורים לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בחדרה שנולד מתוך תחום מעורבות חברתית במרכז צעירים, יזם רגע לפני השנה החדשה, הרמת כוסית מרגשת ומגבשת לשנה החדשה במסגרת הפעילות השוטפת של הפורום.
זהו הערב השמיני שמארגן הפורום, אשר פועל מזה שנה וחצי במטרה ברורה: הורים למען הורים, העלאת מודעות בקהילה, גיבוש ויצירת תחושת שייכות והקמת קהילה שמכירה ומכבדת את כל חבריה.

הערב נפתח בהופעה סוחפת של להקת "עידוד מוזיקלי" מכפר עידוד, שבה חברים אנשים עם וללא צרכים מיוחדים. הלהקה ריגשה את הקהל בשירים מחזקים שברוח התקופה והשנה החדשה, והדגימה בצורה מופלאה את השילוב החברתי שהפורום חותר אליו – חיבור אמיתי, עמוק ומכבד בין אוכלוסיות שונות.

בהמשך הערב, הקהל זכה למנת הומור ושחרור עם הופעתה של הסטנדאפיסטית ליאורה סקלאי, שהצליחה לשלב בין רגעים של צחוק לרגעים נוגעים ללב. דרך הצחוק, סקלאי שיתפה בחוויותיה האישיות והזכירה לקהל עד כמה חשוב להקליל את החיים ולצחוק יחד על אתגרים.

לאחר ההופעה, הרים הקהל כוסית לברכה לשנה החדשה. עורכת הדין דנה זוהר, חברת דירקטוריון עמותת פנאי העיר, הגיעה מטעם ראש עיריית חדרה ניר בן חיים, ובירכה על אירועים מהסוג הזה שמעלים מודעות ויוצרים תחושת קהילה.

יוזמת ומנהלת הפורום, אפרת שגיא, שיתפה בתחושת הזכות להוביל פורום כל כך חשוב, שמטרתו לתמוך ולהעצים הורים ומשפחות שמתמודדים עם אתגרים יומיומיים. "אני מרגישה שזה כבוד גדול להוביל פורום שמאגד בתוכו הורים שהם לא רק תומכים, אלא גם יוצרים שינוי אמיתי בקהילה," אמרה שגיא, והזמינה הורים נוספים שמעוניינים להוביל יוזמות עבור אוכלוסיות מיוחדות להצטרף לפורום וליצור עמה קשר – 050-4244948.

הפורום פועל מזה שנה וחצי במרץ רב, כשהמטרה היא להעלות את המודעות לצרכים המיוחדים לאורך כל השנה ולא רק במפגשים בודדים. בעזרת אירועים כמו הערב הזה, הפורום מצליח לבנות קהילה שמכירה כל אדם על פי צרכיו, ויוצרת גשרים של הכלה, קבלה וכבוד הדדי. האירוע הותיר תחושת אופטימיות, והבטחה לעוד יוזמות משמעותיות בהמשך הדרך.

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

קול הדורות
חברה וקהילה

קול הדורות

מיזם חברתי שבמסגרתו צעירים וקשישים פועלים יחד לחיזוק מעמד הקשישים תוך חיזוק הקשר הבין דורי
מבט אל מקומי פרדס חנה כרכור תרבות ופנאי

הפרכוריאדע הראשונה

ביום שישי יצאה לדרך הפרכוריאדע, העדלאידע הראשונה של פרדס חנה כרכור, שעמדה בסימן המיחזור. היה שמח וצבעוני
ניתן ליצור איתנו קשר בערוצים הבאים