ניהול עסק מקומי בתקופת קורונה
ביוזמת חברת המועצה עו"ד מירי נחשונוב נערך בעמוד הפייסבוק של עיריית חדרה שידור לייב שכלל ראיון עם היזם ניר דובדבני, הנחשב כמנטור מוביל למכירות ועסקים. הראיון התקיים במטרה להעניק ייעוץ כיצד להצליח בניהול עסק גם במשבר הקורונה.
נחשונוב עדכנה את דובדבני כי העיר חדרה נמצאת בהתפתחות מתמדת, וכי ישנה הגירה חיובית, בנייה חדשה בהיקפים גדולים, וגם מתחמים חדשים הנבנים בעיר. עוד ציינה כי הקניונים ומתחמי הענק נגסו כנראה בנתח הקניות ברחובות הראשיים, ביניהם הנשיא והרברט סמואל, וכי העסקים ברחובות אלה מתלוננים על קשיים כתוצאה מירידה בתנועת הלקוחות.
דובדבני ייעץ לעסקים להשקיע במיתוג ושיווק תוך שימוש בניו-מדיה עם דגש על התוכן. שיווק איכותי בניו-מדיה עם שימוש נכון בתוכן הם הכלי היעיל למשוך לקוחות לעסק. בנוסף, אדם שמזהה בעייתיות בעסק שלו, חייב לבצע שינוי תוך קבלת החלטה האם לשפר את השיווק ולייצר תנועה לעסק או לעבור למיקום אחר. אין לפחד משינויים, יש להחליט להיחלץ מהבעיה ולא להיתקע.
לדברי דובדבני, תקופת הקורונה, שבמהלכה נאלצו עסקים לסגור את שעריהם, הייתה הזדמנות לבעלי עסק היו לעבוד על השיווק, בעיקר בניו-מדיה, ולפתח את העסק. כך למשל, אתר של עסק הוא סוג של לוקיישן, הוא מייצג תנועה לעסק גם בזמן שהעסק סגור. צריך לייצר פעילות עם שירות לקוחות מיטבי שישמור מערכת יחסים ארוכת תווך עם לקוחות.
לשאלת נחשונוב, מה קורה ביום שאחרי הקורונה, השיב כי העסק צריך להיות אפקטיבי, רווחי, וחשוב להשקיע במיתוג כדי שהעסק יהיה מותג; לבנות קהילה, לשווק ולמכור לה בצורה אינטנסיבית. אי אפשר להצליח היום בלי נכסים דיגיטליים, כשהעסק הוא מותג שיודע למתג ולמכור, המיקום שלו פחות חשוב.
בתום השידור החמיא דובדבני לחברת המועצה נחשונוב על היוזמה לשדר את הראיון עימו, מה שמעיד על הדאגה של עיריית חדרה לבעלי העסקים בעיר, תוך יצירת פתרונות ומענה לבעלי העסקים.