מה כולל קורס שיווק דיגיטלי איכותי אונליין?
משנה לשנה המרחב הדיגיטלי הופך לדומיננטי יותר ויותר בחיים של כולנו, ולפי מומחים רבים הוא צפוי פשוט להתמזג אל תוך העולם הפיזי – למשל בחזון המטאברס של מרק צוקרברג. במציאות כזו מומחים לשיווק דיגיטלי הם אנשי מקצוע מבוקשים מאוד, והצעד הראשון בדרך לכך הוא קורס שיווק מתאים. אחת האופציות היותר מעניינות היא לימודים מקוונים, וכשבוחרים קורס שיווק דיגיטלי אונליין חשוב לוודא שהוא כולל את הנושאים הבאים.
קידום אורגני
הבסיס לכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי כמעט הוא קידום אורגני. בהתאם מומחה בתחום חייב לדעת כיצד להוביל אתרים אל המיקומים הבולטים ביותר האפשריים בדפי תוצאות החיפוש, ועוד קודם לכן להבין מהם החיפושים הרלוונטיים עבור כל אתר – כלומר עבור אילו מילות מפתח וביטויים כדאי לקדם את האתר. קידום אתרים אורגני הוא תחום מורכב מאוד שכולל עריכת מחקרים (מחקר מילות מפתח, אפיון לקוחות, מחקר מתחרים), שימוש במגוון רחב של כלים (גוגל אנליטיקס, Ahrefs ו-ScreamingFrog הן רק דוגמאות בודדות מתוך רבים שימושיים), ניתוחים מעמיקים של הנתונים שמספקים הכלים הנ"ל ועוד – כך שכל קורס שיווק דיגיטלי מקוון איכותי מבוסס על התייחסות מקיפה לנושא זה.
שיווק ברשתות חברתיות
הרשתות החברתיות מהוות גם זירת פרסום ומיתוג אפקטיבית. מי שיודע לנצל את פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכו' לטובת שיווק העסק יכול לייצר הישגים יפים מאוד גם בתקציבים נמוכים. בהתאם קורס שיווק דיגיטלי אונליין כולל גם פרק נרחב שמוקדש לעקרונות הפעילות ברשתות החברתיות, השיקולים בדרך למציאת הרשת החברתית האידיאלית לכל עסק, תכנים מומלצים בהתאם לקהל היעד, עיצוב פוסטים, יצירת סרטונים ויראליים ועוד.
היכרות עם כלים מעולם העיצוב
עוד נושא רלוונטי מאוד בימינו הוא עיצוב. אתר אינטרנט חייב להיות לא רק בעל ערך אמיתי מבחינת התוכן אלא גם אסתטי מאוד. באופן דומה פוסטים בפייסבוק שכוללים תמונה נכונה מושכים הרבה יותר תשומת לב מאלה שלא, באינסטגרם העיצוב הוא המרכיב הדומיננטי בפעילות וגם ביוטיוב אי אפשר להצליח בלי מיומנויות בסיסיות בתחום. בהתאם קורסי שיווק דיגיטלי רבים מקנים גם שליטה בכלים שונים מעולם זה – למשל Canva או פוטושופ.
ניהול קמפיינים ממומנים
פרסום ממומן בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב ובמקומות נוספים במרחב הדיגיטלי הוא כלי רב תועלת במצבים מסוימים, ובפרט כשרוצים קמפיין ממוקד (למשל שיווק מוצר חדש או מבצע נקודתי משתלם). הפרק שמוקדש לכך בלימודי השיווק הדיגיטלי כולל התייחסות לתכנון תקציבי אופטימלי של קמפיינים מסוגים שונים וכן שליטה בכלים שמאפשרים בקרה יעילה על הפרסום ושדרוג הביצועים תוך כדי הרצת הקמפיין. דגש נוסף הוא רכישת היכולת ליצור מודעות מדויקות מאוד.
מידע נוסף בנושא לימודי שיווק דיגיטלי וגם התחומים שמרכיבים קורס איכותי תוכלו למצוא באתר של משרד פרסום ירדן דיגיטל, אחת החברות הוותיקות בתחום.