חדרה חינוך

יריד המלגות העירוניות תשפ״ה 2024-25: הזדמנויות חדשות לסטודנטים בחדרה

בשבוע שעבר התמלא מרכז הצעירים בחדרה ביותר מ-150 סטודנטים וסטודנטיות שהגיעו ליריד המלגות השנתי לתלמידי תשפ״ה 2024-25. האירוע, שהפך למסורת, נתן למשתתפים הזדמנות להכיר את כל האפשרויות העומדות בפניהם בתחומי המלגות, ההתנדבות וההשפעה החברתית. ביריד השתתפו נציגים מ-12 תוכניות מלגות ארציות ועירוניות, הפועלות בחדרה ומציעות לסטודנטים בחדרה הזדמנויות לקדם יוזמות ולתרום לקהילות מגוונות. מרכז הצעירים ידוע כמוקד ידע שמרכז את כל המידע וההזדמנויות למלגות עבור הסטודנטים בעיר.

אולה פרץ, מנהלת מרכז הצעירים, שיתפה בתחושותיה על הצלחת האירוע: "מדהים לראות איך כבר כמה שנים היריד מפוצץ בצעירים. בכל פעם אני נרגשת מחדש מהאווירה ומהרצון של הסטודנטים להשפיע, להתנדב ולהוביל שינוי בקהילה. יש לנו פה בעיר קהילה מדהימה של סטודנטים, והם מניעים שינוי אמיתי."

ראש העיר ניר בן חיים בירך את הסטודנטים: "הסטודנטים שלנו הם העתיד של חדרה, והעירייה באמצעות מרכז הצעירים משקיעה רבות ביצירת הזדמנויות עבורם. אני גאה לראות כל כך הרבה צעירים שמבינים את החשיבות של מעורבות חברתית והשפעה חיובית על העיר. המשיכו להוביל ולהשפיע – חדרה איתכם לכל אורך הדרך."

לפרטים נוספים על אפשרויות המלגות, ניתן לפנות למרכז הצעירים בטלפון 04-6331787

מערכת השרון הצפוני

About Author

יש לך מה להגיד על הכתבה? אפשר לצרף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

חינוך

פרס החינוך לפרדס חנה

המועצה קיבלה 100 אלף ₪ להשקעה בפרויקטים חינוכיים
חינוך

שוב חילופי מנהלים באגף החינוך בחדרה

לאה אבוטבול הודיעה על יציאה לחופשה ללא תשלום
ניתן ליצור איתנו קשר בערוצים הבאים